Gjest sinne Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hvordan blir jeg kvitt dette/får jeg det ut? 0 Siter
maire Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Vet ikke om det vil funke for deg, men jeg får ut en del ved å skrive, sykle, gråte eller sette meg i bilen med musikk på full guffe og gaule ut for full hals..Dette er de variantene jeg benytter som ikke skader noen i alle fall. 0 Siter
Kathla Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hard trening har funket ganske bra for meg.Driver med kampsport. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Enig med de andre gode forslagene. Sinne kan også gradvis komme ut ved snakking/terapi. I det siste (Kremt..Det har tatt noen år) har jeg begynt å bli ganske så sinna innimellom når jeg ligger hos terapeuten min.(hos, ikke med) Men en venninne/kjæreste kan også brukes. 0 Siter
threzi Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det er vel mulig å bli kvitt det. Jeg har også innestengt sinne. Vender alt mot meg selv, noe jeg får beskjed om å ikke gjøre... Håper du får ut sinne ditt etterhvert... Det skal vist være godt har jeg hørt... lykke til klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.