Gå til innhold

Snille nhd - gullfisk med psykiske problemer


Dorthe

Anbefalte innlegg

Han spreller fremdeles men nå svømmer han bare på ryggen med buken opp.

Du omtaler Doffen som både ham og hun.

Er Doffen egentlig en hun? Aner vi en skjult transe på vei ut av skapet (evt bollen)?

Kan det være at Hin er så mektig lei av at du sier `ham` når det egentlig er en `hun` og dermed mer riktig å si `hin`?

Råd kan søkes hos Dr. Esben Esther, spesialist i klinisk sexologi. Kontakt meg om du ønsker hotline nummeret.

Liker Doffen rett og slett å ligge på ryggen med magen i været? Nyter han/hun /hin det rett og slett? Å unne seg små nytelser i hverdagen er gudsjammerlig viktig. Trøst doffen med å si at nytelsesfestivalen blir arrangert på samme tid i år som i fjor.

Har Doffen kanskje en kunstnersjel? Kanskje hin ikke får utløp for sine kreative sider i en Ikea vase? Løsningen kan være å kjøpe en busk, en dykker, eller et lite slott du kan dytte ned i vasen, på den måten kan Doffen leve ut sine fantasier om å være prinsesse, eller gå på skattejakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    31

  • Lurveline

    3

  • Sør

    2

  • mariaflyfly

    2

Mest aktive i denne tråden

Du omtaler Doffen som både ham og hun.

Er Doffen egentlig en hun? Aner vi en skjult transe på vei ut av skapet (evt bollen)?

Kan det være at Hin er så mektig lei av at du sier `ham` når det egentlig er en `hun` og dermed mer riktig å si `hin`?

Råd kan søkes hos Dr. Esben Esther, spesialist i klinisk sexologi. Kontakt meg om du ønsker hotline nummeret.

Liker Doffen rett og slett å ligge på ryggen med magen i været? Nyter han/hun /hin det rett og slett? Å unne seg små nytelser i hverdagen er gudsjammerlig viktig. Trøst doffen med å si at nytelsesfestivalen blir arrangert på samme tid i år som i fjor.

Har Doffen kanskje en kunstnersjel? Kanskje hin ikke får utløp for sine kreative sider i en Ikea vase? Løsningen kan være å kjøpe en busk, en dykker, eller et lite slott du kan dytte ned i vasen, på den måten kan Doffen leve ut sine fantasier om å være prinsesse, eller gå på skattejakt.

*humre*

Denne tråden snudde jammen dagen min! Har ledd høyt og lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen ikke tam! *ler*

Veldig bra underholdning og mye god hjelp har du fått av eksperter og amatører med god fantasi:-))

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttLiv

Fordi det er jævli vanskelig å trille en rullestol med ting i hendene

Ok, nå vet jeg ikke alt for mye om å sitte i rullestol, men hvordan skifter du vann til Doffen nå da? Du sier jo du skifter vann nå. Jeg kan ikke skjønne det er umulig å skifte vann i bolle hvis du klarer å skifte vann i vase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du omtaler Doffen som både ham og hun.

Er Doffen egentlig en hun? Aner vi en skjult transe på vei ut av skapet (evt bollen)?

Kan det være at Hin er så mektig lei av at du sier `ham` når det egentlig er en `hun` og dermed mer riktig å si `hin`?

Råd kan søkes hos Dr. Esben Esther, spesialist i klinisk sexologi. Kontakt meg om du ønsker hotline nummeret.

Liker Doffen rett og slett å ligge på ryggen med magen i været? Nyter han/hun /hin det rett og slett? Å unne seg små nytelser i hverdagen er gudsjammerlig viktig. Trøst doffen med å si at nytelsesfestivalen blir arrangert på samme tid i år som i fjor.

Har Doffen kanskje en kunstnersjel? Kanskje hin ikke får utløp for sine kreative sider i en Ikea vase? Løsningen kan være å kjøpe en busk, en dykker, eller et lite slott du kan dytte ned i vasen, på den måten kan Doffen leve ut sine fantasier om å være prinsesse, eller gå på skattejakt.

Akkurat nå har Doffen det som plommen i egget. Svømmer normal vei og koser seg. Du har kanskje rett i at hun/hun er en transe og har fått noen traumer pga det.

Kunstnersjelen i familien er nok ikke Doffen men minstemann som har kommet hjem i dag og forhåpentligvis ikke foret Doffen. Han var i hvert fall fornøyd med at Doffen ikke var dau enda :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen ikke tam! *ler*

Veldig bra underholdning og mye god hjelp har du fått av eksperter og amatører med god fantasi:-))

*s*

Jeg må jo følge opp tråden da. Jeg synes jeg har fått mange, utrolig bra svar her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå vet jeg ikke alt for mye om å sitte i rullestol, men hvordan skifter du vann til Doffen nå da? Du sier jo du skifter vann nå. Jeg kan ikke skjønne det er umulig å skifte vann i bolle hvis du klarer å skifte vann i vase.

Fordi han står på kjøkkenbenken og jeg kan bare helle vannet ut i utslagsvasken med den ene hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver lite utfyllende, men jeg skal prøve en analyse av problemet:

1. Er hun blond?

2. Om det er en kampfisk, kan det være solidaritetsadferd i forhold til forfatteren av Mein Kampf. Han ligger som kjent også med buken i været - hele tiden. Mein Kampf er for kampfisker som Hakkespettboken for små ender.

3. Gullfisker har dårlig syn oppover. Den kan i en religiøs periode ha forlest seg på Bibelen. Salme 121: "Jeg vender min øyne opp mot fjellene. Hvor skal min hjelp komme fra?" Var ikke bollen for liten? Fjellene sees bedre i ryggleie. Ref:

http://www.herregud.com

4. Det skyldes muslimsk fundamentalisme. Tiltak: Søk råd hos Mr Kahn.

5. Identitetsforstyrrelse innen cluster B eller muligens multippel personlighet. Jfr DOL og diskusjonen om flere nick. Den er usikker på hvem den er. Kanskje den treneger å lære å kjenne på følelsene sine. Tiltak: Sett deg ved siden av bollen. Si Hmmmm ca hvert 12 sekund i 45 min minst 4 dager i uken. Om den ikke har endret seg etter 5 år, tar du fatt på fem til.

Ref: The Journal of Goldfish Emotions, 2003, 45, s. 211-243.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...