Gå til innhold

Skremmende oppførsel i fylla..

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Og hvordan reagerer hun når dere sier det til henne?

En ting til... hun er ikke sånn falsk-søt ellers? Har en annen bekjent som skal være sååå hyggelig i edru tilstand (falsk), og som blir veldig bitchy og ondskapsfull når hun drikker. Men det blir kanskje noe annet...

Husker ingen ting, og bortforklarer så langt det går hvis jeg tar opp temaet.

Vil ikke si falsk søt, men søtere enn meg, så jeg oppfatter det som litt overdrevet. Men det er mange som er sånn.

Er stort sett i veldig godt humør når hun drikker. Det har bare hendt noen ganger (som jeg vet om, ikke sant), og da går hun i en annen modus liksom. Blir en skremmende person, som sitter og mumler for seg selv.

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Husker ingen ting, og bortforklarer så langt det går hvis jeg tar opp temaet.

Vil ikke si falsk søt, men søtere enn meg, så jeg oppfatter det som litt overdrevet. Men det er mange som er sånn.

Er stort sett i veldig godt humør når hun drikker. Det har bare hendt noen ganger (som jeg vet om, ikke sant), og da går hun i en annen modus liksom. Blir en skremmende person, som sitter og mumler for seg selv.

Får bare håpe det ikke reflekterer det hun egentlig går og tenker på dellers og ... :-o

mil1365380270

Får bare håpe det ikke reflekterer det hun egentlig går og tenker på dellers og ... :-o

He-he! Tror det er mye innestengt dritt som skulle kommet ut på andre måter. Men sånne ting snakker vi så klart ikke om, det feies under teppet ;-)

Men det hadde vært bedre om det kom ut i for av gråting i fylla, kjefting, eller noe annet. Knus gjerne et servise for meg. Det er personlighetsforvandlingen som er skremmende.

De gangene jeg var full i mine yngre dager, fikk jeg en voldsom trang til å balansere på høye rekkverk, kjøre bil og gjøre andre farlige ting.

Hva tror du det kan tyde på?

Gjest tjohooo

De gangene jeg var full i mine yngre dager, fikk jeg en voldsom trang til å balansere på høye rekkverk, kjøre bil og gjøre andre farlige ting.

Hva tror du det kan tyde på?

Ubevisst selvdestruktivitet. Overmot som følge av en aktivering av det sympatetiske nervesystemet. Alkoholutløst mani. Jada :D

Ubevisst selvdestruktivitet. Overmot som følge av en aktivering av det sympatetiske nervesystemet. Alkoholutløst mani. Jada :D

Sympatetisk nervesystem?

Kombinasjon av sympatisk og patetisk, hehe? Huff, dette hørtes ikke bra ut. Men jeg har slutta med balanseringa nå.

Annonse

Gjest Hva feiler det meg..??

Jeg har bare ett godt og velment råd til deg. Og det er slutt å drikk-fordi du ganske enkelt ikke tåler alkohol. Og kommer heller aldri til å gjøre det.

Hvis du ikke vil det, for her har du et valg, så er jeg så brutal at jeg foreslår at du velger å leve alene.

Ikke la noen bli glad i deg, ikke bli glad i noen selv, og for all del ikke skaff deg familie.

Har nemlig levd med en som har oppført seg likedan mot meg. Han splittet liksom personlighet når han fikk for mye å drikke, og for mye det ble det alltid.

Han tillot seg det utroligste med meg tilstede. Trakasserte og psyket meg ned, med og uten tilhørere. Gikk heller ikke av veien for utroskap.

Og unnskyldningen var hver gang at han ikke visste hva han gjorde, husket ikke noe dagen derpå heller.

Angret forferdelig hver gang, og lovte bot og bedring. At det aldri skulle skje mer.

Det var ti forferdelige år, og kankje grunnen til mange av mine problemer i dag.

Tror ikke han ville behandle meg slik. Fikk aldri inntrykk av at han ikke var glad i meg. Og han var veldig OK i edru tilstand.

Men jeg fikk altså nok etter de ti årene.

Så kan du jo tenkte om du synes en fest er verdt å leve slik.

Du virker som en grei gutt, som forteller om dette på forumet fordi du selv ser problemet.

Men jeg tror bare du kommer til å ødelegge for både deg selv og andre ved ikke å korke flasken for godt.

Og det går utmerket godt an.

Jeg har ikke adhd.. Er ikke det hyperaktivitet eller noe? Jeg har sjelden humørsvingninger og er en helt vanlig og normal gutt til daglig. Det har bare skjedd ved et par anledninger, første for sikkert 1,5 år siden.

Det er hårreisende at du anbefaler meg å leve alene og ikke la noen bli glad i meg. Det er så langt ifra den personen jeg er det er mulig å komme. Selvfølgelig skal jeg la folk bli glad i meg og bli glad i andre og skaffe familie!

Det er ikke alltid ondskapsfulle ting jeg sier, dette har kun skjedd ved 3-4 anledninger. Det kan godt bare være uskyldige, absurde ting, akkurat slik som drømmer kan være. Har aldri, eller kommer aldri til å legge hånd på noen og er aldri voldelig eller kommer med trusler...

Kan det være at jeg "sovner" eller går inn i en slags drømmetilstand?

Gjest Hva feiler det meg..??

Kun når du drikker sprit?

Har du noen andre tegn på ADHD?

Jeg anbefaler at du i første omgang og i det minste holder deg unna sprit/brennevin. Det er faktisk en del mennesker som tåler gost å drikke øl og vin, men ikke sprit.

Hvis ADHD er det jeg tror det er så har jeg det absolutt ikke.. Har alltid vært en snill gutt, flink elev og godt likt med masse venner. Aldri hyperaktiv eller antisosial adferd.

Disse "transene" skjedde aldri før da jeg var yngre, men begynte kanskje for to år siden.. Har økt i hyppighet etter det, men det skjer ikke hver gang. Jeg holder meg stort sett til øl, og skal holde meg så langt borte fra spriten som jeg klarer i framtiden. Det skjer KUN når jeg er overstadig beruset..og alltid kun helt på slutten av kvelden.

Gjest notten

Jeg har ikke adhd.. Er ikke det hyperaktivitet eller noe? Jeg har sjelden humørsvingninger og er en helt vanlig og normal gutt til daglig. Det har bare skjedd ved et par anledninger, første for sikkert 1,5 år siden.

Det er hårreisende at du anbefaler meg å leve alene og ikke la noen bli glad i meg. Det er så langt ifra den personen jeg er det er mulig å komme. Selvfølgelig skal jeg la folk bli glad i meg og bli glad i andre og skaffe familie!

Det er ikke alltid ondskapsfulle ting jeg sier, dette har kun skjedd ved 3-4 anledninger. Det kan godt bare være uskyldige, absurde ting, akkurat slik som drømmer kan være. Har aldri, eller kommer aldri til å legge hånd på noen og er aldri voldelig eller kommer med trusler...

Whatever reason, når du får en slik effekt av alkohol burde du jo bare holde deg vekk fra det.

Så enkelt er det.

Og jeg har en bekjent som ser nisser på taket og må låse døra for at nissene ikke skal komme inn i huset, når hun drikker sprit. Og samtidig ikke er så full at hun sjangler eller snakker uklart. Merkelige greier.

Ser hun nisser på taket? Wow...i mars måned. De nissene må virkelig ha problemer :-)

Annonse

Gjest 25årig jente

Du bør nok gjøre skikkelig alvor av å ikke drikke så mye. Det er mange mennesker som ikke tåler sprit. Å ikke huske enkelte ting dager etterpå er noe som hender de fleste. Var på Dagfinn Lyngbø show igår og han kunne tenke seg en svart boks som han kunne ta frem dagen etterpå, det hadde vært noe...

Men fra spøk til alvor. Det at du skjeller ut kjæresten din er jo veldig alvorlig og burde være nok til å få deg til å drikke mindre.

Mvh

Hei til "hva feiler det meg..???"

Høres ut som min far. Han drikker, glemmer og gjør usannsynlige handlinger i fylla. Les "antastet av pappa" på psykriati forumet, som kanskje kan ligne dine tilstander der du skriver ” Jeg føler ofte at det ikke er "jeg" som har sagt det”.

Jeg er ening med I.93, slutt å drikk eller la aldri noen bli glad i deg. Det er ikke ment som en stor provokasjon mot deg.... men av og til er det viktigere i livet å ofre seg litt for de menneskene man e glad i, og i din situasjon blir det å slutte å drikke alkohol.

Problemet mitt er at mannen jeg er glad i, er pappaen min og jeg kan ikke gå fra ham. Han vil alltid vaere pappaen min, og jeg trenger ham, men han ødelegger meg mentalt.

En siste komentar. Vold er ikke bare fysisk, den psykiske delen trenger lengre til til å leges.

Min exboer, skremte meg fryktelig med å bli så fjern. Behandle meg så respektløst.Han slo meg aldri, men var truende. Turde ikke dra hjem med ham.

Det virket som om han ikke var ved sine fulle fem når han drakk . Blikket var ugjengjennelig. Og dette gjorde meg redd. Denne utrolige forandringen.

Sorry, hvis jeg har skremt deg med mine noe bastante utsagn.

Han såret meg bare så utrolig med dette. Så det var første reaksjon når jeg svarte på innlegget. Det gikk veldig utover min selvfølelse å bli behandlet slik år etter år.

Men han oppfatter ikke seg selv slik, for han husker jo ikke noe. Det han vet har jeg fortalt han. Så han har ingen negativ følelse tror jeg da. Prater iallefall ikke slik.

Men du er ikke han:))Det er viktig å få med seg.

Men du kan jo tenke litt over hvor viktig disse festene er. Hvis det fortsetter slik for deg, mener jeg. At du sier og gjør ting du ikke har kontroll over.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...