neivel1365380828 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg er en kvinne på 30 år, som tar 100+100 mg Lamictal hver dag mot bipolar lidelse. Nå er det en teoretisk sjanse for at jeg kan ha blitt gravid, men jeg har ikke så lyst til å fortelle om dette til min behandlende lege nå... Så jeg lurer på om Nils Håvard Dahl kan svare meg på hva jeg bør gjør med medisineringen fram til jeg får bekreftet/ avkreftet svangerskapet? Jeg blir veldig glad om du vil gi meg et råd på dette! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lamictal og graviditet lar seg godt kombinere. Ingen fare :-) Du kan forresten ta hele dosen en gang i døgnet. Det gjør livet litt enklere. 0 Siter
neivel1365380828 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Lamictal og graviditet lar seg godt kombinere. Ingen fare :-) Du kan forresten ta hele dosen en gang i døgnet. Det gjør livet litt enklere. Takk! Du er en knupp! ;o) Dagen er reddet. 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lamictal og graviditet lar seg godt kombinere. Ingen fare :-) Du kan forresten ta hele dosen en gang i døgnet. Det gjør livet litt enklere. oi!!! en gang om dagen? skal jammen si det til legen. så slipper jeg så mange piller på kvelden....!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.