Gå til innhold

Toalettbørster (igjen)

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky

For ikke lenge siden (har søkt, men finner ikke det riktige!) ble det av en eller annen grunnd iskutert toalettbørster her.

Nå skal jeg kjøpe ny. Jeg har lyst på pen hvit/gjennomsiktig plast, slik en som står opp et kar eller hva det heter i samme farge/materiale.

Min lokale jernvarer har det IKKE. Der er det bare noe stygt med svart lokk, eller så må man kjøpe dobørste uten noe å sette den i.

Hvor kjøper dere dobørster, damer (ja, for jeg regner med at mennene ikke gjør det, eller det det urettferdig og diskriminerende sagt?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176449-toalettb%C3%B8rster-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest nordnorsk hannhest-kjønnsorgan.

I forbindelse med denne toalett-tråden må jeg nesten fortelle at jeg har kjøpt nytt dasslokk, i kirsebærtre. Fin farge, man ser ikke så lett at noen har driti på lokket, og dessuten er gjør fargen at man ikke så lett ser inntørkede urinflekker.

Det var dagens budskap om mitt toalett.

nordnorsk hannhest-kjønnsorgan. skrev (På 7.3.2005 den 10.04):

I forbindelse med denne toalett-tråden må jeg nesten fortelle at jeg har kjøpt nytt dasslokk, i kirsebærtre. Fin farge, man ser ikke så lett at noen har driti på lokket, og dessuten er gjør fargen at man ikke så lett ser inntørkede urinflekker.

*Urk*

Hva slags renhold er det du har da, siden du har behov for at dritt og urinflekker ikke skal synes???

Sett opp et advarsels-skilt da, slik at gjester skjønner at det er best å holde seg :(

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

ut med kirsebær, inn med hvitt!

Dolokk av tre er no "dritt". Urinlukta setter seg veldig godt i treverket....

Annonse

Tvillingmamma

Jeg kjøpte en variant på ClasOhlson som kan henges på veggen. De hadde en utgave på Bohus også.

Var så lei denne lille bøtten som skulle flyttes på ved støvsuging og gulvvask. Selve holderen er lett å løfte ut av festet så man kan få vaske... Kosten vaskes/byttes ved behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...