Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har som mål å slanke meg til sommeren, men det ser ut som skjebnen vil det anderledes her! nå er februar rett om hjørnet og jeg har trent TO (!!)ganger! fikk i går min TREDJE forkjølelse på to måneder. har altså vært mer eller mindre forkjøla siden før jul. klarer selvfølgelig ikke få trent noe når nesa renner, hodet banker, halsen verker og kroppen har null overskudd, så eneste jobbinga kroppen min får er en ca tredve min. gåtur fra skolen hver dag. går jo rett vest dette. er det fortsatt muligheter for meg, selv om jeg ikke er i stand til å trimme en ukes tid til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17647-denne-treninga-g%C3%A5r-jo-rett-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En uke eller to er ingenting i det store perspektiv. Det tar trossalt tid å bygge muskler, så ikke uro deg over en uke med forkjølelse.

Du har uansett relativt kort tid på deg til å klare å komme i form, men om du klarer det eller ikke er veldig avhengig av den formen du allerede er i.

Er uenig med Sean, selv slet jeg veldig med forkjølelse på forkjølelse forrige vinter, og trente likevel, såfremt jeg ikke hadde høy feber..med det resultat at jeg aldri ble ordentlig frisk! Å trene når du er syk setter ned immunforsvaret ditt, og kroppen tåler enda mindre. Ta deg helt fri til å bli frisk, og spis ordentlig og sunt, og sett i gang for fullt når du er frisk igjen:) (Hvis du røyker kunne det være en idé å kutte ut, det er dårlig for både formen og helsa:)

Jeg synes det hoeres ut som om du synes litt for synd pa deg selv. Om du vil ned i vekt; tren mer og spis mindre. Og selvfolgelig kan du trene selv om du er litt forkjola. Jeg lover deg at motivasjon til a trene kommer med trening. Lykke til

jeg har da aldri sagt at jeg ikke KAN trene selv om jeg er forkjøla. jeg bare KLARER ikke. holder jo på å dette sammen bare jeg går opp trappa, jo. hvordan skal jeg da klare å trimme? og selvfølgelig synes jeg synd på meg selv. jeg er utrolig dårlig til å være syk. da vil jeg bare ligge hjemme å syte hele dagen:)

jeg har da aldri sagt at jeg ikke KAN trene selv om jeg er forkjøla. jeg bare KLARER ikke. holder jo på å dette sammen bare jeg går opp trappa, jo. hvordan skal jeg da klare å trimme? og selvfølgelig synes jeg synd på meg selv. jeg er utrolig dårlig til å være syk. da vil jeg bare ligge hjemme å syte hele dagen:)

Det er pisspreik fra sean over her.. Ikke tren når du er forkjøla, det er rett og slett ikke sunt!

Vent til du er frisk og kjør heller knallhardt da!

Annonse

Gjest motisaz

tenk på at når du er syk er det et signal fra kroppen om at den vil ha en pause. Og hvis du slapper av helt når du er forkjøla går den nok fortere over... og klart..det er fortsatt "håp" (som du sa) om du begynner om en uke...

lykke til

klem

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

forkjølelse er ikke av det beste når en ønsker å trene og slanke seg. Du bør være frisk når du skal gjøre begge deler. Tren lett og ikke ta deg ut, så minserer du sjansen for at forkjølelsen blomsterer opp igjen. På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...