Gå til innhold

100 kroner for DETTE?


Gjest litt bekymret (og sint!) mamma

Anbefalte innlegg

Gjest litt bekymret (og sint!) mamma

Jeg skrev et spørsmål til tannlegen ang en tannskade. stilte flere konkrete spørsmål og regnet med å få et utfyllende svar. Fikk bare noen få linjer der jeg ble henvist til min egen tannlege. Dette synes jeg ikke er verd pengene! Hva er det egentlig vi betaler for? Vi må vel kunne forvente at fagpersonene bruker lit mer enn et par sekunder på å svare oss?

Jeg skjønner at man må til sin egen lege/tannlege for å få konkret hjelp. Men dere har jo en svartjeneste for å svare på mer generelle spørsmål!

Jeg vil ha pengene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lettlurt

Litt tåpelig å være villig til å betale 100 kroner for en tjeneste som er gratis for barn hos din egen tannlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Litt tåpelig å være villig til å betale 100 kroner for en tjeneste som er gratis for barn hos din egen tannlege.

Skjønner man vil ha en second opinion når man er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt bekymret (og sint!) mamma

Litt tåpelig å være villig til å betale 100 kroner for en tjeneste som er gratis for barn hos din egen tannlege.

Poenget er at min egen tannlege er usikker pga manglende erfaring med slike skader.

Derfor kunne det vært greit med en annens oppfatning av saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

opplevde noe av det samme når jeg stilte et spørsmål på allmenmedisin. Synes det er utrolig hvor lite de kan få seg til å si og allikevel ta betalt for det!!. Kan de ikke svare så skal de heller ikke ta seg betalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luna21365380663

Synes de fleste svarene fra fagpersoner her inne er "henvend deg til legen".. "Jeg kan ikke si noe uten å ha sett det.." osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...