Gå til innhold

NHD- skifte fra cipralex til fontex?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter veldig med bivirkninger på cipralex, og seponeringspøkelset henger over meg.

Bruker ennå 2,5 mg cipralex med skikkelig hangover etter en uke i morgen. Og dette er vel ikke helt etter oppskriften.

Har nå hørt at man neppe vil få slike seponeringproblemer som jeg er redd (strøm i hodet og sånn) av Fontex, ville det være lurt av meg, og kan jeg nå gå rett over på Fontex fra cipralex???

Eller bør jeg gi cipralex ennå enn sjans?

Virker vel ikke før jeg kommer opp i 10 mg, og det synes langt fram.

Håper på svar!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176597-nhd-skifte-fra-cipralex-til-fontex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller hjelper kanskje ikke fontex mot GAD og sosialangst?

Fant ikke noe om det i fellekatalogen.

Har denne mere bivirkninger, sånn kropplsig, de andre bivirkningene er jo forskjellig fra individ til individ, synes bare ikke jeg ble ferdig å lese om dem i fellekatalogen. Lang lang liste.

Er det helt sikkert at alle disse bivirkningene ikke skader kroppen??? Påvirker jo det meste?

Viktig for meg som sliter med helseangst?

Håper på svar NHD

mvh

Gjest Calóni

Eller hjelper kanskje ikke fontex mot GAD og sosialangst?

Fant ikke noe om det i fellekatalogen.

Har denne mere bivirkninger, sånn kropplsig, de andre bivirkningene er jo forskjellig fra individ til individ, synes bare ikke jeg ble ferdig å lese om dem i fellekatalogen. Lang lang liste.

Er det helt sikkert at alle disse bivirkningene ikke skader kroppen??? Påvirker jo det meste?

Viktig for meg som sliter med helseangst?

Håper på svar NHD

mvh

Jeg vet ikke om Fontex hjelper mot sosialangst.

Jeg merket ingen bivirkninger da jeg startet med Fontex. Jeg begynte med 10 mg i 10 dager, deretter gikk jeg opp til 20 mg. Etter omtrent 3 uker gikk jeg opp til 40mg, og en stund etter til 60mg. Ingen problemer! Bortsett fra at Fontex smaker -pyton-.

Fluoxetin kapsler er akkurat det samme, og absolutt å anbefale istedet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...