Gjest kataraina Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Er redd for å gå opp i vekt med Efexor Depot, kan man faktisk SLANKE seg når man går på denne medisinen?? Jeg trenger å gå ned "litt". 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 litt sleskete sagt kan det jo hende at du får så store bivirkninger med å begynne på medisinen som feks fryktelig angst eller sterk kvalme, og da får du ikke i deg mat. Du kan jo bli slank på den måten. iallefall en stund. Men den metoden er IKKE å anbefale 0 Siter
avidi Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Da jeg begynte på Efexor for ca. 1 år siden gikk jeg ned 4-5 kg de første 6 ukene. Jeg ble veldig fornøyd for at jeg gikk ned i vekt for det trengte jeg. Men etterhvert som kroppen vente seg til medisinen gikk jeg fort opp i vekt igjen og har dessverre fortsatt med det. Ad er ikke noe effektivt slankemiddel. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Slank i vei! Det er bare å øke forbruket/trimme og/eller redusere inntaket av kalorier. Økt mosjon virker også antidepressivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.