Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

mental1365380830

Hei alle sammen. Det er lenge,lenge siden jeg har brukt denne siden nå. Brukte den en del før, da het jeg vicca. Nå husker jeg ikke passord eller noe,så måtte opprette en ny. Har lest litt her de siste dagene, ser at flere av de jeg visste om her inne for et par år siden fortsatt er her. En stor klem til dere.

Jeg merker at jeg er blitt veldig sliten og tenkete igjen. Det er så slitsomt, vet ikke hvorfor det skjer.

Har fått god behandling, og blitt en god del bedre enn det jeg var for noen år siden, men kanskje er det nettopp derfor - siden det har gått tid og alt burde være bra - at jeg føler meg slik jeg gjør.

Lurer på om jeg aldri kommer til å være helt bra,aldri vil bli helt glad.

Har en samboer og er redd jeg sliter ham ut. Han mener jeg er utakknemlig. Jeg er egentlig ikke det. Er takknemlig for alt han har gjort for at jeg skulle få mer stabilitet inn i livet mitt. Det er ikke hans skyld at det ikke alltid hjelper.

Jeg er bipolar type to, og tidvis merker jeg ikke så mye av det. Men, som oftest sliter jeg mer enn det som vises utenpå.

Min behandler sa det var min største fare, at jeg alltid ser så frisk ut uansett. Kombinasjonen av det og at jeg ikke liker å innse "nederlaget" ved å bli verre...den er ikke så bra.

Ikke noe spørsmål dette. Bare et lite hjertesukk.

Jeg er sliten nå.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177054-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...