Gå til innhold

Webmaster!Sinnapådegjegså!


Gjest annette

Anbefalte innlegg

Gjest annette

Skrev et innlegg til deg her for noen dager siden der jeg gav beskjed om at man ikke får lastet opp bilder på hjemmesidegeneratoren deres.Da får man bare feilmelding.Hvorfor svarte du ikke på innlegget?Trodde dette var en brukervennlig tjeneste.Kan dere til h*** se å få fikset dette,da det er tydelig flere som har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en brukervennlig tjeneste, og hjemmesidegeneratoren er en del av tjenesten, men neppe den aller viktigste vil jeg tro.

Webmaster har jo flere ganger svart at de jobber med saken, og alternativet er vel og finne seg en annen hjemmesideserver, hvis man er så misfornøyd?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Dette er en brukervennlig tjeneste, og hjemmesidegeneratoren er en del av tjenesten, men neppe den aller viktigste vil jeg tro.

Webmaster har jo flere ganger svart at de jobber med saken, og alternativet er vel og finne seg en annen hjemmesideserver, hvis man er så misfornøyd?

MVH

Joda,men det er jo endel av DOL,og dermed en del av deres tjeneste.Jeg har spurt webmaster før,og ikke fått svar,også sendt mail,men ikke fått svar,jeg mener derfor at det ikke hadde kostet så mye å sette inn et svar siden dette ikke bare engasjerer meg,men også endel andre,deriblandt min samboer som er grønn av sinne pga dette.Hjemmesidene ønsker vi ikke å ha andre steder,for det er jo her på Dol vi hører "hjemme",og da vil vi også kunne ha hjemmeside her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,men det er jo endel av DOL,og dermed en del av deres tjeneste.Jeg har spurt webmaster før,og ikke fått svar,også sendt mail,men ikke fått svar,jeg mener derfor at det ikke hadde kostet så mye å sette inn et svar siden dette ikke bare engasjerer meg,men også endel andre,deriblandt min samboer som er grønn av sinne pga dette.Hjemmesidene ønsker vi ikke å ha andre steder,for det er jo her på Dol vi hører "hjemme",og da vil vi også kunne ha hjemmeside her.

Nå svarte vel Webmaster på Janett sitt innlegg for kort tid siden ang. dette problemet.

Jeg skjønner at du blir utålmodig - men det går vel an å bruke en normal høflig tone for det !!?? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Nå svarte vel Webmaster på Janett sitt innlegg for kort tid siden ang. dette problemet.

Jeg skjønner at du blir utålmodig - men det går vel an å bruke en normal høflig tone for det !!?? *S*

Det gjør det sikkert,men nå stilte jeg dette spørsmålet til Webmaster og ikke til andre.Så det er vel frivillig å lese det?Spydig eller ikke,jeg er irritert,og det er ikke så lett å uttrykke seg på nettet,derfor bruker man slike ord.Har ikke tenkt å lage århundrets lengste tråd ut av dette,da dette også var litt ironi,fordi jeg er en bekjent av Webmaster,ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest webmaster

Joda,men det er jo endel av DOL,og dermed en del av deres tjeneste.Jeg har spurt webmaster før,og ikke fått svar,også sendt mail,men ikke fått svar,jeg mener derfor at det ikke hadde kostet så mye å sette inn et svar siden dette ikke bare engasjerer meg,men også endel andre,deriblandt min samboer som er grønn av sinne pga dette.Hjemmesidene ønsker vi ikke å ha andre steder,for det er jo her på Dol vi hører "hjemme",og da vil vi også kunne ha hjemmeside her.

Det er ikke så rart at du ikke har fått svar på mail, for noen mail kan jeg ikke se å ha mottatt fra deg om denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Det er ikke så rart at du ikke har fått svar på mail, for noen mail kan jeg ikke se å ha mottatt fra deg om denne saken.

Hmm..sendte deg en mail i går kveld angående dette,jeg.Mailadressa jeg brukte var [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det sikkert,men nå stilte jeg dette spørsmålet til Webmaster og ikke til andre.Så det er vel frivillig å lese det?Spydig eller ikke,jeg er irritert,og det er ikke så lett å uttrykke seg på nettet,derfor bruker man slike ord.Har ikke tenkt å lage århundrets lengste tråd ut av dette,da dette også var litt ironi,fordi jeg er en bekjent av Webmaster,ok?

Legg hjemmeside din på serveren til http://home.no.net Link til den siden på hjemmesiden din på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...