camilla87 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hei jeg har valgt å skrive om shizofreni som fordypningsoppgave i psykologifaget på skolen.Problemet er at det er vanskelig å finne noe relevant om dette når jeg søker på internett for å finne ut av disse grunnleggende spørsmålene: -hva er shizofreni? -hvilke symptomer gir det? -er det noe man er født med, eller oppstår det senere i livet? - hvilke behandlingsmuligheter har man? hadde vært kjempefint om jeg kunne få svar på dette fortest mulig!=) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvis du søker på schizofreni slik jeg skrev det nå på google, så finner du nok mye rart 0 Siter
Gjest NyttLiv Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 papirtiger har nok rett. Jeg hadde også en slik oppgave på utdanningen min for noen år siden, og fant veldig masse stoff på nettet. Det gjelder bare å skrive ordet korrekt Lykke til 0 Siter
camilla87 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hvis du søker på schizofreni slik jeg skrev det nå på google, så finner du nok mye rart åå, så skrev jeg det feil! pinlig..hehe. takk skal du ha!!=) 0 Siter
camilla87 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 papirtiger har nok rett. Jeg hadde også en slik oppgave på utdanningen min for noen år siden, og fant veldig masse stoff på nettet. Det gjelder bare å skrive ordet korrekt Lykke til jess, du har helt rett!! tusen takk!!=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.