Gå til innhold

Sjalusi

Gjest ikke_bra_det_nei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_bra_det_nei

Jeg har et spørsmål: Hvorfor blir man sjalu?

Jeg er merker at jeg fort blir det. Har selvtillit og alt det der men slitr med akkurat dette. Det er en jente jeg holder på med og vi har kommet ganske langt. Spist romantisk miiddag sammen, kysset og alt det der. Ting kan skje. Men jeg er utrolig sjalu på at hun har en guttevenn som hun er mye med. Vi studerer i en annen by, Lillehammer og hun er fra Kristiansand. Denne vennen er også fra Kr.sand. De har vært sammen før men så funket det ikke og det der. Likevel er jeg utrolig sjalu på han og føler at de har noe på gang. Bedre blir det ikke av at hun har sagt at de har hatt sex sammen før. Han besøker henne her iblant og da får jeg masse rare tanker. Hva kan jeg gjøre for å få bort dette?

Hun har sagt til meg at det ikke vil skje at de vil bli sammen fordi at for det første så bor de så langt unna hverandre. For det andre sa hun at når det ikke klaffet da hun bodde der så gjør det ikke nå heller.

Ps: vi er ikke sammen enda men det kan skje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177545-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...