Gjest vrang Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 behandles vrangforestillinger best med å bruke fornuften? 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Mye av greia med vrangforestillinger er vel at man ikke klarer og tenke fornuftig på tingene? 0 Siter
Gjest vrang Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Mye av greia med vrangforestillinger er vel at man ikke klarer og tenke fornuftig på tingene? det er vanskelig å tenke fornuftig om tingene. lurte på om det var veien å gå - presse seg til å tenke fornuftig 0 Siter
maire Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 det er vanskelig å tenke fornuftig om tingene. lurte på om det var veien å gå - presse seg til å tenke fornuftig Du kan ikke presse deg selv til å tenke fornuftig vel? Vet man hva fornuft er hvis man lider av vrangforestillinger? Jeg vil tro de verste vrangforestillingene behandles med medisin? Det var jamen meg et litt leit spørsmål å svare på. Håper du får svar fra noen som vet hva de snakker om :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvis du skjønner at du har "vrangforestillinger" ville jeg ikke brukt det ordet på det - og har du energi til å bli bedre i tillegg, er du langt på veg. Hvorvidt det er mulig å "kurere seg selv" er vel et vanskelig spørsmål. Men man kan jo prøve. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, man må bruke hjertet. Men fornuften er nødvendig også. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hvis du selv har innsett at du har vrangforestillinger så har du vel praktisk talt ikke vrangforestillinger for å ha vrangforestillinger så kan en vel ikke ha selvinnsikt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.