Gå til innhold

behandling vrangforestillinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er vanskelig å tenke fornuftig om tingene. lurte på om det var veien å gå - presse seg til å tenke fornuftig

Du kan ikke presse deg selv til å tenke fornuftig vel? Vet man hva fornuft er hvis man lider av vrangforestillinger? Jeg vil tro de verste vrangforestillingene behandles med medisin? Det var jamen meg et litt leit spørsmål å svare på. Håper du får svar fra noen som vet hva de snakker om :-)

Gjest Snoopy83

Hvis du skjønner at du har "vrangforestillinger" ville jeg ikke brukt det ordet på det - og har du energi til å bli bedre i tillegg, er du langt på veg.

Hvorvidt det er mulig å "kurere seg selv" er vel et vanskelig spørsmål. Men man kan jo prøve.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...