Gå til innhold

WEEEEBMASTER REAGER DA.


Gjest Ikke akkurat nå.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Vi har slettet innlegget siden du ba om det, men du kan ikke forvente at vi til enhver tid har kapasitet til å slette ting du angrer på at du postet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke akkurat nå.

Vi har slettet innlegget siden du ba om det, men du kan ikke forvente at vi til enhver tid har kapasitet til å slette ting du angrer på at du postet.

Nå har ikke jeg for vane om å be dere slette innlegg.

Jeg tror jeg har gjort det en gang før (om jeg ikke husker feil), og det er flere år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Det er jo midt på natta når du skriver disse innleggene jo! Dessuten er det ikke bare du som ber webbis slette innlegg vet du - hvis alle skulle bedt webbis om å slette dersom de angret på et innlegg ville ikke webbisene fått gjort annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke akkurat nå.

Hallo? Det er jo midt på natta når du skriver disse innleggene jo! Dessuten er det ikke bare du som ber webbis slette innlegg vet du - hvis alle skulle bedt webbis om å slette dersom de angret på et innlegg ville ikke webbisene fått gjort annet.

Det forstår jeg, men jeg hadde litt panikk da jeg skrev dette.

Dessuten trodde jeg det var en webmaster på vakt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...