Gjest *gangara* Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hei! Ei tidligere venninne lånte masse penger av meg under en manisk episode. (flere 1000 kr) Hun nekter nå å betale tilbake dette. Sier at jeg er psyk osv. Personalet på avdelinga jeg var innlagt på mener også at vedkommende har utnytta meg grovt økonomisk, og har vært med de gangene hun har lånt penger. Hun har også brukt andre på samme måte, og gjør det fortsatt såvidt jeg vet... Men altså, med min inntekt, som er minste trygd, så er disse tusenlappene ganske mye penger, som jeg gjerne vil ha igjen. Så hvordan skal jeg få dem tilbake??? 0 Siter
Gjest *gangara* Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Og hun vet at jeg har diagnose manisk-depressiv. Og at jeg i den perioden var inne i den manisk fase. 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Vent til hun blir manisk igjen og spør da 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Beklager, trodde det var hun som hadde lånt av deg da hun var manisk. 0 Siter
soleil Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Send et krav til henne. Hva hun skylder deg, når hun har lånt osv. Hvis hun ikke betaler får du høre med forliksrådet om de kan hjelpe deg... 0 Siter
Gjest big lady Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Og hun vet at jeg har diagnose manisk-depressiv. Og at jeg i den perioden var inne i den manisk fase. Hvorfor lot personalet deg låne henne alle disse tusenvis av kronene når du var manisk? Hmm. Da jeg var manisk tok de bankkortet mitt. 0 Siter
Gjest *gangara* Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Hvorfor lot personalet deg låne henne alle disse tusenvis av kronene når du var manisk? Hmm. Da jeg var manisk tok de bankkortet mitt. Fordi jeg ikke var innlagt på tvangsparagraf hadde de ikke hjemmel for det... DESVERRE 0 Siter
Gjest big lady Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Fordi jeg ikke var innlagt på tvangsparagraf hadde de ikke hjemmel for det... DESVERRE Hvis noen er så manisk at de er til skade for seg selv så blir de jo satt på tvang. Nytteløst å ha en manisk person frivillig innlagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.