Gå til innhold

Mage belte og fettsuging

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly halvparten

Jeg har fått utført fettsuging av den høyre siden av mage og hofte parti grunnet asymmetri. For meg er det ganske ubehagelig med dette støtte belte fordi det glir sånn pga asymmetri rundt hoftepartiet.

Nå lurer jeg på hvor viktig det er å gå med dette belte og hvor stramt det MÅ være.

Kjøpe meg en stram og god body i dag i vanlig undertøysbutikk og lurte på å gå over til den. Tenkte å vente to uker og så bruke denne de neste fire.

Er det godt nok tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178174-mage-belte-og-fettsuging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt full mageplastikk og har samme opplevelsen av magebeltet. Det skjærer seg inn i huden. Jeg byttet til et større belte for det var så stramt at jeg ikke fikk puste. Dette er også stramt, men jeg tør ikke løsne på det for da er jeg redd jeg hovner mer opp. Men det virker jo som om ikke alle har fått beskjed om å bruke belte, så da kan det vel ikke være farlig å løsne litt på det. Hvor lenge fikk du beskjed om å bruke belte?. Jeg fikk beskjed om 2 uker dag og natt + 4 uker på dag tid. Har allerede blinket ut datoen for å ta av dette tortur redskapet....

Gjest Dolly halvparten

Har hatt full mageplastikk og har samme opplevelsen av magebeltet. Det skjærer seg inn i huden. Jeg byttet til et større belte for det var så stramt at jeg ikke fikk puste. Dette er også stramt, men jeg tør ikke løsne på det for da er jeg redd jeg hovner mer opp. Men det virker jo som om ikke alle har fått beskjed om å bruke belte, så da kan det vel ikke være farlig å løsne litt på det. Hvor lenge fikk du beskjed om å bruke belte?. Jeg fikk beskjed om 2 uker dag og natt + 4 uker på dag tid. Har allerede blinket ut datoen for å ta av dette tortur redskapet....

Fikk samme beskjed som deg, men glemte å spørre om grunnen til at vi måtte ha det på.

Men jeg syns jeg leste om ei som ble misfornøyd med resultatet, og hun hadde ikke vært flink til å bruke dette belte.

Kjenner jo endel klumper og ujevnheter. Er usikker på om det vil gå seg til? Kanskje dette belte skal være til hjelp for å unngå disse ujevnhetene?

Gjest nickless

Fikk samme beskjed som deg, men glemte å spørre om grunnen til at vi måtte ha det på.

Men jeg syns jeg leste om ei som ble misfornøyd med resultatet, og hun hadde ikke vært flink til å bruke dette belte.

Kjenner jo endel klumper og ujevnheter. Er usikker på om det vil gå seg til? Kanskje dette belte skal være til hjelp for å unngå disse ujevnhetene?

Hei

Jeg leste et sted at ujevnheter og klumper skal masseres bort, da vil sluttresultatet bli mye bedre. Masser litt forsiktig hver dag. Skal se om jeg finner linken....

Gjest Dolly halvparten

Tusen takk for info! Masasje har i grunnen vært uaktuelt til nå, pga av ømhet og sånn. Men skal jammen sette gubben i gang med det nå da.

Greit om det kan hjelpe på ujevnhetene = )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...