Gå til innhold

jævla møkkapappa

Anbefalte innlegg

Gjest fengselsfuglen

hvordan går det ann å være så ond..

pappa har sittet inne pga forskjellig ting. Orker ikke å gå innpå det.. Men er snakk om 8 år..så er alvorlig

..

han var på persmisjon den helga her..

har ikke sett han på nesten 2 år ...

gjett hvem som er drita..umulig å snakke med omtrent..

Jeg har gledet meg til det her så sinnsykt lenge..

så gir han så faen i følelsene mine at han ringer meg kjempedrita og spør når vi skal møtes. . Jeg har besøkt han hele tida.. sendt han brev , støttet han hele tida.

så får jeg ikke en dritt igjen.

når han kan møte meg ute i friheten greier han å være full..

målet mitt fra nå av skal være å se på han som søppel. behandle han sånn som mamma og storebror gjør. avskum som er råtten og ekkelt.

er så lei av å bli skuffa gang på gang..

hvorfor bryr han seg ikke om meg.

jeg er dattern hans

skjønner ikke hva jeg har gjort..alltid støttet han hele veien uansett.

også får jeg sjansen til å møte han i normale forhold..og vips..så bestemmer han seg for at han skal på fylla i stedet.

er virkelig en verdiløs råtten elendig pateitsk datter som ikke har en pappa som er glad i seg.

og jeg har gjort mitt beste,.. vært der for han hele tida selv om alle har hatet han og sånt..

føler det som om hjertet mitt knuser.. trodde virkelig han brydde seg om meg.. bare at han hadde mye å tenke på og vanskelig og sånt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178196-j%C3%A6vla-m%C3%B8kkapappa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ikke kjenner din far, kan jeg selvfølgelig ikke si helt sikkert om han er glad i deg eller ikke, men at han var full, er helt sikkert ikke noe bevis for at han ikke er glad i deg. Det kan til og med bety at han er glad i deg, og at det ble så mye følelser inni bildet ved å møte deg etter så lang tid, at han måtte drikke seg til mot for å kontakte deg og avtale å møte deg.

At det er sårt for deg å oppleve dette, er naturlig, men ikke ta fylla som noe tegn på mangel på følelser for deg ihvertfall.

Gjest fengselsfuglen

Siden jeg ikke kjenner din far, kan jeg selvfølgelig ikke si helt sikkert om han er glad i deg eller ikke, men at han var full, er helt sikkert ikke noe bevis for at han ikke er glad i deg. Det kan til og med bety at han er glad i deg, og at det ble så mye følelser inni bildet ved å møte deg etter så lang tid, at han måtte drikke seg til mot for å kontakte deg og avtale å møte deg.

At det er sårt for deg å oppleve dette, er naturlig, men ikke ta fylla som noe tegn på mangel på følelser for deg ihvertfall.

folk sier jeg ikke bør bry meg.

at det beste er å bare glemme han

men klarer ikke , uansett hva han har gjort

Gjest fengselsfuglen

Kun basert på det du skriver her er jeg enig med "rota".

vet..

men er så vanskelig.

har villet ha en far så lenge. og har aldri gjort noe galt..støttet han hele tida.

men han bryr seg ikke.

penger og kontantkort kan jeg jo komme med..så da er jeg innteresann

Annonse

ShitDiddelyDo

vet..

men er så vanskelig.

har villet ha en far så lenge. og har aldri gjort noe galt..støttet han hele tida.

men han bryr seg ikke.

penger og kontantkort kan jeg jo komme med..så da er jeg innteresann

Siden du kaller han en fengselsfugl, og jeg derfor antar han har flydd inn og ut av fengselet en stund, er det nærliggende å tro at han kanskje ikke har det videre godt med seg selv i utgangspunktet. At han finner det hardt å møte samfunnet på en perm trenger ikke å bety at han forsøker å være slem mot deg. Det kan rett og slett bety at han sliter med seg selv og sitt.

Men dette vet jeg ingenting om. Jeg tror dog, rimelig sikker også, at jeg ville forsøkt å opptre støttende også i framtiden. Spesielt hvis de andre har tatt avstand til han.

Dette vet du uansett mer om en meg. Han ville i hvert fall bruke permen til å møte deg. Full eller ikke full.

Uansett forstår jeg godt frustrasjonen din.

Gjest fengselsfuglen

Siden du kaller han en fengselsfugl, og jeg derfor antar han har flydd inn og ut av fengselet en stund, er det nærliggende å tro at han kanskje ikke har det videre godt med seg selv i utgangspunktet. At han finner det hardt å møte samfunnet på en perm trenger ikke å bety at han forsøker å være slem mot deg. Det kan rett og slett bety at han sliter med seg selv og sitt.

Men dette vet jeg ingenting om. Jeg tror dog, rimelig sikker også, at jeg ville forsøkt å opptre støttende også i framtiden. Spesielt hvis de andre har tatt avstand til han.

Dette vet du uansett mer om en meg. Han ville i hvert fall bruke permen til å møte deg. Full eller ikke full.

men er så glad i han

gir han gaver og ringer og sender brev hele tida.

hvorfor bryr han seg ikke om meg..

ingen andre gjør det..

bror hater han..familen later som han ikke finnes

mamma synnes han er søppell

men når han får penger og kontantkort er jeg verdifull...da han bryr seg

Gjest en annen

men er så glad i han

gir han gaver og ringer og sender brev hele tida.

hvorfor bryr han seg ikke om meg..

ingen andre gjør det..

bror hater han..familen later som han ikke finnes

mamma synnes han er søppell

men når han får penger og kontantkort er jeg verdifull...da han bryr seg

Ut fra det jeg har lest i denne tråden har jeg inntrykk av at du har et forhold til faren din som er destruktivt for deg -- der du gir og han tar. Var jeg deg ville jeg satt grenser i forhold til ham, og om nødvendig brutt kontakten. Ta vare på deg selv -- hvis faren din ikke kan være far for deg på en ordetnlig måte så er det hans problem, ikke ditt.

Gjest fengselsfuglen

Ut fra det jeg har lest i denne tråden har jeg inntrykk av at du har et forhold til faren din som er destruktivt for deg -- der du gir og han tar. Var jeg deg ville jeg satt grenser i forhold til ham, og om nødvendig brutt kontakten. Ta vare på deg selv -- hvis faren din ikke kan være far for deg på en ordetnlig måte så er det hans problem, ikke ditt.

trenger en far da

er så sinnsykt glad i han

Gjest fengselsfuglen

ja..

men han er faren min...skulle ønske han bare kunnne gi et bitte lite tegn på at han elsker meg

Gjest fengselsfuglen

Hva med å forsøke å snakke med han? Om det du nå skriver her? Hvordan du føler det.

vanskelig...føler som om han er som en stein.

jeg har liksom gitt han lommepengene jeg har fått fra mamma

så får han en sjanse til å se meg.. uten idioter rundft oss..

så driter han i meg

han elsker ikke meg

jeg har ingen far

Annonse

den opprinnelige m&m

Du skriver at DU er verdiløs og patetisk - NEI, NEI, ,det må du ikke tenke!

Du er en verdifull person. Du har vært lojal og støttende og gitt hele veien. Det er ikke noe å skamme seg over. Du skal være stolt over deg selv for det. Du har ressurser i deg, og har evne til å gi omsorg.

Du har ikke fått igjen det du fortjener, men det er ikke noe du har noe ansvar for, og du skal ikke føle skyld og skam for det.

Jeg synes du burde kontakte fastlegen din og be om å få henvisning til psykolog eller psykiatrisk poliklinikk så du fr hjelp til å takle følelsene dine i forhold til faren din.

Stor klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...