Gå til innhold

Endelig er påsken snart over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel igrunn bare din egen feil?

Man prøver i det lengste å ta hensyn til andres ønsker - ikke sant? Det gjør jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei... Jeg er forholdsvis nygravid, kjempesliten, kvalm og uggen - så fridagene har vært kjærkomne... Gleder meg IKKE til å måtte henge med på jobb fra tirsdag av igjen...

MEN, det går nok det også :)

Skrevet

Man prøver i det lengste å ta hensyn til andres ønsker - ikke sant? Det gjør jeg.

Jeg tar igrunn mest hensyn til meg selv jeg. Iallefall hvis noe annet ville slitt meg ut.

Skrevet

Jeg tar igrunn mest hensyn til meg selv jeg. Iallefall hvis noe annet ville slitt meg ut.

Ja nå er det sånn at det kan ikke jeg.

Skrevet

Nei... Jeg er forholdsvis nygravid, kjempesliten, kvalm og uggen - så fridagene har vært kjærkomne... Gleder meg IKKE til å måtte henge med på jobb fra tirsdag av igjen...

MEN, det går nok det også :)

Det går sikkert bra, og kvalmen går over.

God bedring :-)

Skrevet

Skulle gjerne ha sett at påsken ikke hadde begynt ennå for min del.

Har ligget syk med influensa(lignende) sykdom første del av påsken, og med påfølgende øre-nese-hals problemer og sprekt trommehinne siste del av påsken.

Ikke veldig kule fridager det - hverken for meg, kone eller barn...

Annonse

Skrevet

Skulle gjerne ha sett at påsken ikke hadde begynt ennå for min del.

Har ligget syk med influensa(lignende) sykdom første del av påsken, og med påfølgende øre-nese-hals problemer og sprekt trommehinne siste del av påsken.

Ikke veldig kule fridager det - hverken for meg, kone eller barn...

Uff da. God bedring til deg :-)

Klem

Gjest bare en
Skrevet

uten jobb, ingen fritid. Så det skal bli litt deilig å få samfunnet opp å gå igjen slik at det blir litt mere å finne på om dagene.

Skrevet

Uff da. God bedring til deg :-)

Klem

Takk for det - har hatt et visst snev av selvmedlidenhet de siste dagene ;-)

Gjest Timari
Skrevet

ja jeg er lettet over at jeg har overlevd påsken. Være på en hytte uten elektristet eller varmt vann med utedo på tunet, stappet sammen med storfamilien. Vi er da ikke skapt til å leve slik?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg gleder meg ikke til å pakke ut av alle 114 bagene, og vaske klær i en uke sikkert.

Ellers har påsken vært en perfekt blanding mellom skiturer og avslapping, men å pakke og pakke ut igjen kunne jeg godt vært foruten.

Gjest nickless
Skrevet

Har du ikke sett brelett-reklamen?

c")

Hehe....ordet "brelete" er vel ikke så veldig utbredt her til lands, eller? Det betyr at en skal ha kos og oppmerksomhet stort sett hele tiden:)

Skrevet

Hehe....ordet "brelete" er vel ikke så veldig utbredt her til lands, eller? Det betyr at en skal ha kos og oppmerksomhet stort sett hele tiden:)

Sånn som babyen min er midt på natta det.

Annonse

Gjest nickless
Skrevet

Sånn som babyen min er midt på natta det.

Og sønnen min midt på dagen :-)

Skrevet

Spart masse penger vi! - denne gangen gikk jeg ikke i handlefella! :)

Skrevet

Ja!

Det har vært deilige fridager, men nå er jeg veldig klar for å begynne på jobb igjen.

Idag kjeder jeg meg...det skjer jo ingenting. *sukk*

har nå vært ute, og gjort litt da, men jeg savner at livet kommer igang igjen. At folk er tilbake, ting er som de pleier.

Godt med litt fri, men godt når alt blir som det pleier også. :)

Gjest Mer ferie takk:-)
Skrevet

Ja til ferie hele året!

Ikke så ille men mer ferie hadde vært digg :-)

Det er værst å komma igang igjen synes jeg, de 2-3 første dagene på jobb er slitsomme , men så går det seg til vil jeg tro:-)

Jobber med barn/unge og de bærer som regel preg av at de har vært hjemme og kommet litt ut av rutinene, de pleier å være litt mer sutrete og små stae etter fri dager.

Men men hvis jeg ikke hadde jobba så hadde jeg jo heller ikke hatt noe ferie å se frem til.

Er "bare" 27 jobbe dager til Kristi himmelfart for min del :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...