Gjest 1000 kroner Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva hadde du kjøpt da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et par bukser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et par bukser. ikkenoe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kroppogsjel Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 forhåndsbetalt billetter til meg selv på kino... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Patroner. Jækla mye katter i nabolaget, serru...;^) Se på'n når når'n kommer, han er sikkert blå i trynet. *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mistet-plombe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 betalt tannlegen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ingenting. Hadde spart dem til jeg virkelig hadde hatt behov for å bruke dem. Jeg liker å se at jeg har litt ekstra på kontoen... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som Dorthe trenger jeg også sårt til både 2 og 3 nye bukser gitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ny overmadrass til senga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Sko, til meg selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 klær til meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vårsko til ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 forhåndsbetalt billetter til meg selv på kino... Går det an? Sånn klippekort-opplegg, altså? Hvor får man kjøpt det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Går det an? Sånn klippekort-opplegg, altså? Hvor får man kjøpt det? http://search.kvasir.no/query?what=no&q=kinokortet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 micro eller nye sko 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den perfekte dongeribuksen. En som passet i livet og er lang nok til høyhelte sko. Ikke alltid like lett når man er nesten 180... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den perfekte dongeribuksen. En som passet i livet og er lang nok til høyhelte sko. Ikke alltid like lett når man er nesten 180... Jeg får bare kjøpt bukser på Popin og det er bare dongrybukser. Nå vil jeg ha et annet slag. Fant en nettside i usa hvor de hadde bukser i lengde 38, det hadde vært noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg får bare kjøpt bukser på Popin og det er bare dongrybukser. Nå vil jeg ha et annet slag. Fant en nettside i usa hvor de hadde bukser i lengde 38, det hadde vært noe. Det hadde vært noe ja. Har funnet mye tøft på nett jeg og, men importgrensa er jo på latterlige 200, og det er kjiiiipt om det ikke passer:/ Får ta meg en tur på popin når lønna kommer trur jeg, fastner liksom i en fast trekant på kjøpesenteret mellom Hennes, VeroModa og skobutikken:) Åssen er prisene på popin da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det hadde vært noe ja. Har funnet mye tøft på nett jeg og, men importgrensa er jo på latterlige 200, og det er kjiiiipt om det ikke passer:/ Får ta meg en tur på popin når lønna kommer trur jeg, fastner liksom i en fast trekant på kjøpesenteret mellom Hennes, VeroModa og skobutikken:) Åssen er prisene på popin da? Det er ikke så dyrt, 398kr. Men de har ikke lenger enn 36 da og for meg er det fremdeles litt i korteste laget. Men det er det lengste jeg har funnet her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er ikke så dyrt, 398kr. Men de har ikke lenger enn 36 da og for meg er det fremdeles litt i korteste laget. Men det er det lengste jeg har funnet her. Da må jeg iallefall prøve, nå er det lengste jeg har 34, som jeg har lagt ned, og det går ikke til høyhelte sko... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.