Gå til innhold

Hvis du hadde fått 1000,-


Gjest 1000 kroner

Anbefalte innlegg

Da må jeg iallefall prøve, nå er det lengste jeg har 34, som jeg har lagt ned, og det går ikke til høyhelte sko...

Skjønner ikke hva de tenker på når de lager bukser. Jeg har gitt bort alle 34 buksene mine til dattera mi og hun er 1,66 høy, 5 cm kortere enn meg.

Gymlærerinna mi i gamle dager var 1,86 cm, lurer enda på hvordan hun klarte å få tak i bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    11

  • Lurveline

    5

  • Atene

    4

  • org

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor

Skjønner ikke hva de tenker på når de lager bukser. Jeg har gitt bort alle 34 buksene mine til dattera mi og hun er 1,66 høy, 5 cm kortere enn meg.

Gymlærerinna mi i gamle dager var 1,86 cm, lurer enda på hvordan hun klarte å få tak i bukser.

Ikke jeg heller, både jeg og modern sliter med å finne lange nok bukser, begynner å skjønne hvorfor hun går så mye i skjørt. Men ikke side skjørt da, for de er og vanskelige å finne lange nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva de tenker på når de lager bukser. Jeg har gitt bort alle 34 buksene mine til dattera mi og hun er 1,66 høy, 5 cm kortere enn meg.

Gymlærerinna mi i gamle dager var 1,86 cm, lurer enda på hvordan hun klarte å få tak i bukser.

Jeg er 178 cm høy.

Kjøper bukser på cubus, ellos og h&m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte dongeribuksen. En som passet i livet og er lang nok til høyhelte sko. Ikke alltid like lett når man er nesten 180...

Oi - skulle akkurat til å skrive at du er heldig, men det er du kanskje ikke?

Selv er jeg bar 148 cm lang. En mellomting mellom oss to kunne kanskje vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, både jeg og modern sliter med å finne lange nok bukser, begynner å skjønne hvorfor hun går så mye i skjørt. Men ikke side skjørt da, for de er og vanskelige å finne lange nok:)

Har du sett denne siden ?

http://www.longtallsally.co.uk

Bukser opp til 38 tommer. Skjørt som er for lange til meg, og jeg er 1.79.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den ekte noor

Oi - skulle akkurat til å skrive at du er heldig, men det er du kanskje ikke?

Selv er jeg bar 148 cm lang. En mellomting mellom oss to kunne kanskje vært noe?

En mellomting hadde vært noe ja:) Sitter og ser på http://www.longtallsally.com/ og irriterer meg over importgrensa nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 cm høy.

Kjøper bukser på cubus, ellos og h&m.

Hvor lange buksebein trenger du da? Jeg trenger minst 88 cm for at det skal se ok ut. Det er litt lenger enn 36 tommer i dongrybukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer av og til om hva jeg skal kjøpe meg hvis jeg vant en million eller fem, men en tusenlapp hadde nok bare havnet i lommeboka og bsittet bittelittegrann løsere enn de andre pengene oppi der! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Har du sett denne siden ?

http://www.longtallsally.co.uk

Bukser opp til 38 tommer. Skjørt som er for lange til meg, og jeg er 1.79.

Ja, akkurat den jeg sitter og drømmer meg bort på nå:) Men det er det der med toll og tull... Lange mennesker burde fått kjøpt passende klær, og slippe toll, synes jeg i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, både jeg og modern sliter med å finne lange nok bukser, begynner å skjønne hvorfor hun går så mye i skjørt. Men ikke side skjørt da, for de er og vanskelige å finne lange nok:)

Jeg har enda ikke funnet en bukse i vanlig stoff som er lang nok. Så jeg håper og tror at det blir in med dongerybukser i mange farger denne sommeren. Jeg så de hadde noen på BikBok men de hadde kun 34 i lengde og jeg vil ikke ha bukser til midt på leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Jeg har enda ikke funnet en bukse i vanlig stoff som er lang nok. Så jeg håper og tror at det blir in med dongerybukser i mange farger denne sommeren. Jeg så de hadde noen på BikBok men de hadde kun 34 i lengde og jeg vil ikke ha bukser til midt på leggen.

Eneste dongeribuksa som er lang nok som jeg har kommer derfra, problemet er bare at de er så lave i livet at jeg ikke kan bøye meg og likevel se anstendig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange buksebein trenger du da? Jeg trenger minst 88 cm for at det skal se ok ut. Det er litt lenger enn 36 tommer i dongrybukser.

Holder med en beninnerlengde på 86 cm for min del, vil ikke ha de så lange at de subber ned i bakken.

Beninnerlengda på min fot, er ca 90 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste dongeribuksa som er lang nok som jeg har kommer derfra, problemet er bare at de er så lave i livet at jeg ikke kan bøye meg og likevel se anstendig ut...

De har forskjellige modeller, den de har nå er høyere i livet tror jeg men jeg er så lav i livet at jeg ikke har problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat den jeg sitter og drømmer meg bort på nå:) Men det er det der med toll og tull... Lange mennesker burde fått kjøpt passende klær, og slippe toll, synes jeg i dag;)

Ja, det er irriterende, men prisene der er ikke så gale i utgangspunktet synes jeg, så jeg tåler tollen av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med en beninnerlengde på 86 cm for min del, vil ikke ha de så lange at de subber ned i bakken.

Beninnerlengda på min fot, er ca 90 cm.

36 bukser rekker meg akkurat på knoken. Jeg ville gjerne ha buksa litt lenger.

Jeg har angst for høyvannsbukser, kanskje fordi jeg aldri fant lange nok bukser da jeg var tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Ja, det er irriterende, men prisene der er ikke så gale i utgangspunktet synes jeg, så jeg tåler tollen av og til.

Har du handlet derfra altså? Gode erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lange buksebein trenger du da? Jeg trenger minst 88 cm for at det skal se ok ut. Det er litt lenger enn 36 tommer i dongrybukser.

Jeg har en beninnerlengde på 89 cm, men husker ikke hva jeg har i buksestr.

Men jeg kjøpte en dongeribukse på Match nylig, og da plukket jeg først med meg den lengste de hadde, og den var så til de grader for lang at jeg ikke skjønner hva slags heler de har på skoene sine dem som kjøper disse buksene! ;-)

ved å gå ned to tommer i lengde fikk jeg en som jeg tråkker på hvis jeg går i sokkelesten, og som går helt ned til gulvet hvis jeg har 6-7 cm lange heler på skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 bukser rekker meg akkurat på knoken. Jeg ville gjerne ha buksa litt lenger.

Jeg har angst for høyvannsbukser, kanskje fordi jeg aldri fant lange nok bukser da jeg var tenåring.

Med 86 cm går buksene godt nedenfor knoken hos meg.

Jeg trodde jeg hadde veldig lange bein i forhold til høyden jeg, men om du må ha lengre bukser enn meg og er kortere, så slår du meg nok der;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en beninnerlengde på 89 cm, men husker ikke hva jeg har i buksestr.

Men jeg kjøpte en dongeribukse på Match nylig, og da plukket jeg først med meg den lengste de hadde, og den var så til de grader for lang at jeg ikke skjønner hva slags heler de har på skoene sine dem som kjøper disse buksene! ;-)

ved å gå ned to tommer i lengde fikk jeg en som jeg tråkker på hvis jeg går i sokkelesten, og som går helt ned til gulvet hvis jeg har 6-7 cm lange heler på skoene.

Hvor i Oslo ligger matchbutikker :o) Jeg tror jeg må ta meg en tur dit :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...