Gå til innhold

Hvis du hadde fått 1000,-


Gjest 1000 kroner

Anbefalte innlegg

Med 86 cm går buksene godt nedenfor knoken hos meg.

Jeg trodde jeg hadde veldig lange bein i forhold til høyden jeg, men om du må ha lengre bukser enn meg og er kortere, så slår du meg nok der;o)

Det er når jeg sitter at den rekker til knoken. Hvis jeg står så rekker den akkurat til gulvet når jeg er barbeint.

Jeg måtte reise meg opp å sjekke nå altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    11

  • Lurveline

    5

  • Atene

    4

  • org

    3

Mest aktive i denne tråden

Hvor i Oslo ligger matchbutikker :o) Jeg tror jeg må ta meg en tur dit :o)

Denne lå vel i Byporten, tror jeg.

Tror buksa kostet 600, så da har man litt penger til overs fra den før nevnte tusenlappen! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lange bukser når man sitter

36 bukser rekker meg akkurat på knoken. Jeg ville gjerne ha buksa litt lenger.

Jeg har angst for høyvannsbukser, kanskje fordi jeg aldri fant lange nok bukser da jeg var tenåring.

Ja, jeg tror vi som var langbeinte i ungdommen har større angst for litt for korte bukser, enn de som er lavere og stort sett må legge opp buksene..

Når man sitter mye, også i sosiale sammenhenger (gjerne med sko på), har man også et større behov for ekstra lange bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du handlet derfra altså? Gode erfaringer?

Ja, jeg er fornøyd. De er større i størrelsen enn mange andre steder, jeg bruker vanligvis engelsk str. 14, men hos Long Tall Sally er jeg 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Ja, jeg er fornøyd. De er større i størrelsen enn mange andre steder, jeg bruker vanligvis engelsk str. 14, men hos Long Tall Sally er jeg 12.

Greit å vite, jeg bruker stort sett 14 i england, noen ganger 12... Vet du hvordan det er med returnering da?

Trur jeg må begynne å lete frem visa kortet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite, jeg bruker stort sett 14 i england, noen ganger 12... Vet du hvordan det er med returnering da?

Trur jeg må begynne å lete frem visa kortet:)

Det skal være mulig å returnere, men jeg har aldri prøvd. Vet ikke hvordan man gjør det med tollen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kroppogsjel

Går det an? Sånn klippekort-opplegg, altså? Hvor får man kjøpt det?

Vet ikke om de har klippekort, men de har jo gavekort som man ikke kan veksle tilbake til penger.....

Lurer på å gjøre det når feriepengene kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...