nevlunghavn Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg er gift 50, to barn og ellers alt i orden.Jeg skal nu utredes for adhd og har i den forbindelse et spørsmål:Som 13 åring fikk jeg plutselige anfal av paroksystisk Takykardi med målt puls opp mot 260 slag i min, Dette fikk jeg jevnlig og ikke utløst ved noen spesielle situasjoner. Dette medførte naturligvis enormt med angst. Når jeg var rundt 20 ble jeg omsider diagnotisert med at det var eptogent betingent ved arr på tinningslapp.Men i og med at dette var noe som var oppstått i ung alderville dette sakte forsvinne. Det ga seg da jeg var rundt 30. Som ung kunne det optre ca 2 ganger pr uke. Jeg fik beskjed om å trykke hardt mot øynene da (etter utredning ) og det hjalp slik at anfallene stoppet opp.Mitt spørsmål er kan dette ha noe med adhd å gjøre som eksempelvi et tileggsproblem oppå de 3 hoved-indikatorene som må være tilstede ved adhd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179443-paraosystisk-takykardi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.