Gå til innhold

Sven O. og kona


Gjest Jajada

Anbefalte innlegg

Gjest Jajada

Så intervjuet hos OJ i går. Er det skuespill eller hva ER det? Dama svarte på spørsmål fra OJ om de planla å få barn: *Hvordan i alle dager skulle vi klare det?* Hva mente hun med det da? hehe... At Sven O. ikke kan utføre akten?

Underholdende er det med Sven O. iallefall. Stakkars mann. Lurer på om han er dum eller om han rett og slett liker å stikke seg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest de er jo korka dumme !!!!

de fikk jo en gratis fest av Se&Hør + godt betalt for å stille opp å gifte seg ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tenkte jeg på også. Men det er jo mulig at han eller hun er sterilisert da..

Skikkelig ekkelt er det uansett, men jeg ville gjort mye for å komme kongefamilien nærmere..

Det er så motbydelig av MM å overse hele greia, hvem er hun selv da? Har vel vært temmelig langt nede hun også, og hun ble jo tilgitt..

Ønsker Sven og kona et langt og lykkelig ekteskap! Skal bli så gøy så! Sånn går det når de kongelige gifter seg med hva som helst.

Marius skal bli morsom om noen år! Det blir det også når faren hans skiller seg fra hun modellen som ser ut som en mann, hu med en teppe-pappa.

Knegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var et pussig svar.

Men jeg synes Renate virket sympatisk. Og som moren min ville ha sagt: Hun burde da vel kunne fått seg noe bedre enn dette.

Sven O virker ikke så veldig sprek. Og hvis jeg var karikaturtegner, ville jeg tegne ham som et skjelett. Var det stygt sagt, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tenkte jeg på også. Men det er jo mulig at han eller hun er sterilisert da..

Skikkelig ekkelt er det uansett, men jeg ville gjort mye for å komme kongefamilien nærmere..

Det er så motbydelig av MM å overse hele greia, hvem er hun selv da? Har vel vært temmelig langt nede hun også, og hun ble jo tilgitt..

Ønsker Sven og kona et langt og lykkelig ekteskap! Skal bli så gøy så! Sånn går det når de kongelige gifter seg med hva som helst.

Marius skal bli morsom om noen år! Det blir det også når faren hans skiller seg fra hun modellen som ser ut som en mann, hu med en teppe-pappa.

Knegg!

Hehe, stilig skrevet! Og er enig med deg.

Og tenk alt det morro vi får lese i Se og Hør..

Sven O og Cowboy laila gjør jo hele Se og hør værdt å lese:))

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fikk jo en gratis fest av Se&Hør + godt betalt for å stille opp å gifte seg ......

Jeg lurer på om Se og Hør kjøpte nye tenner til ham i samme slengen. Fine var de i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Simiana

Jeg lurer på om Se og Hør kjøpte nye tenner til ham i samme slengen. Fine var de i alle fall.

Fine ??? Mente du det!? Synes det var reddsomme, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tenkte jeg på også. Men det er jo mulig at han eller hun er sterilisert da..

Skikkelig ekkelt er det uansett, men jeg ville gjort mye for å komme kongefamilien nærmere..

Det er så motbydelig av MM å overse hele greia, hvem er hun selv da? Har vel vært temmelig langt nede hun også, og hun ble jo tilgitt..

Ønsker Sven og kona et langt og lykkelig ekteskap! Skal bli så gøy så! Sånn går det når de kongelige gifter seg med hva som helst.

Marius skal bli morsom om noen år! Det blir det også når faren hans skiller seg fra hun modellen som ser ut som en mann, hu med en teppe-pappa.

Knegg!

Jeg tenkte litt sånn tidligere - hvorfor tar MM avtand fra faren sin når hun selv har en broget fortid.

Men jeg jeg har endret syn på dette. Jeg tror hun kunne levd fint med en far som tok seg noen pils i ny og ne og sviret sammen med sine gamle svirebrødre i Kr.san, men når faren så til de grader lar seg utnytte av den kulørte presse FORDI han er faren til kronprinsessen, så skjønner jeg godt at hun holder avstand.

Han har bl.a. blitt intervjuet av S&H og latt seg selv avbilde sammen med Marius lenge før MM og krompen forlovet seg - uten MMs samtykke.

Han "står frem" og forteller om dette og hint om sitt forhold til datteren og Marius, og får store oppslag i S&H. Inntrykket av at det er så synd på han som datteren har slått hånden av fordi hun nå har blitt "for fin" for ham er dessverre skapt av Sven O selv i godt samarbeid med Se & Hør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt sånn tidligere - hvorfor tar MM avtand fra faren sin når hun selv har en broget fortid.

Men jeg jeg har endret syn på dette. Jeg tror hun kunne levd fint med en far som tok seg noen pils i ny og ne og sviret sammen med sine gamle svirebrødre i Kr.san, men når faren så til de grader lar seg utnytte av den kulørte presse FORDI han er faren til kronprinsessen, så skjønner jeg godt at hun holder avstand.

Han har bl.a. blitt intervjuet av S&H og latt seg selv avbilde sammen med Marius lenge før MM og krompen forlovet seg - uten MMs samtykke.

Han "står frem" og forteller om dette og hint om sitt forhold til datteren og Marius, og får store oppslag i S&H. Inntrykket av at det er så synd på han som datteren har slått hånden av fordi hun nå har blitt "for fin" for ham er dessverre skapt av Sven O selv i godt samarbeid med Se & Hør

Mmm kan være veldig hardt å svelge diverse "utskeielser" i den kulørte presse nettopp pga hans "status" som far til MM...

Ærlig talt, mannen har liksom ikke noe selvrespekt (eller respekt for datteren) når han driver på slikt da...sant, faren har sitt eget liv, men når det livet nå til de grader er så basert på datterens status....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Jeg synes også det var et pussig svar.

Men jeg synes Renate virket sympatisk. Og som moren min ville ha sagt: Hun burde da vel kunne fått seg noe bedre enn dette.

Sven O virker ikke så veldig sprek. Og hvis jeg var karikaturtegner, ville jeg tegne ham som et skjelett. Var det stygt sagt, tro?

"Men jeg synes Renate virket sympatisk."

Rart hvor forskjellig inntrykk man kan ha av folk. På meg virka det rett og slett som om dama hadde fått litt lite utdelt i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm kan være veldig hardt å svelge diverse "utskeielser" i den kulørte presse nettopp pga hans "status" som far til MM...

Ærlig talt, mannen har liksom ikke noe selvrespekt (eller respekt for datteren) når han driver på slikt da...sant, faren har sitt eget liv, men når det livet nå til de grader er så basert på datterens status....

Ikke sant?! Det er jo kun derfor pressen skriver så mye om han.

Husker også en sak fra den tiden da kronprinsparet bodde i London. Sven O hadde beklaget seg over at han fikk se så lite til Marius, og derfor avtalte Haakon at han skulle ta med seg Marius og møte Sven O i en park.

Men Sven O informerte Se og Hør om dette, som lå i buskene og fotograferte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men jeg synes Renate virket sympatisk."

Rart hvor forskjellig inntrykk man kan ha av folk. På meg virka det rett og slett som om dama hadde fått litt lite utdelt i topplokket.

Kan ikke mindre intelligente personer være sympatiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hahahahahahahah

Jeg synes også det var et pussig svar.

Men jeg synes Renate virket sympatisk. Og som moren min ville ha sagt: Hun burde da vel kunne fått seg noe bedre enn dette.

Sven O virker ikke så veldig sprek. Og hvis jeg var karikaturtegner, ville jeg tegne ham som et skjelett. Var det stygt sagt, tro?

Sympatisk og så kjente hun virkelig "slekten" sin .... hun snakket jo om prinsesse Marit .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant?! Det er jo kun derfor pressen skriver så mye om han.

Husker også en sak fra den tiden da kronprinsparet bodde i London. Sven O hadde beklaget seg over at han fikk se så lite til Marius, og derfor avtalte Haakon at han skulle ta med seg Marius og møte Sven O i en park.

Men Sven O informerte Se og Hør om dette, som lå i buskene og fotograferte...

Fyren er rett og slett en sikkerhetsrisiko. Av den grunn er MM nødt til å holde avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympatisk og så kjente hun virkelig "slekten" sin .... hun snakket jo om prinsesse Marit .....

Jeg tror nok enhver kan snuble litt i ordene når man er gjest hos Otto. Klart hun var nervøs. Og MM har hun sannsynligvis aldri møtt.

Jfr. Diana som sa navnene til Charles i feil rekkefølge under vielsen.

Fort gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok enhver kan snuble litt i ordene når man er gjest hos Otto. Klart hun var nervøs. Og MM har hun sannsynligvis aldri møtt.

Jfr. Diana som sa navnene til Charles i feil rekkefølge under vielsen.

Fort gjort.

Skal jeg si deg noe som er guffent å tenke på?

At mens jeg, og kanskje også du, satt og så på den nevnte vielsen mlm Diana og Charles i 1981, så var mange av dolerne ikke født engang! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg si deg noe som er guffent å tenke på?

At mens jeg, og kanskje også du, satt og så på den nevnte vielsen mlm Diana og Charles i 1981, så var mange av dolerne ikke født engang! :-(

Ja, det er rart å tenke på.

Men jeg kommer definitivt ikke til å se på hans neste bryllup neste fredag. Ett sted går bergenseren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg si deg noe som er guffent å tenke på?

At mens jeg, og kanskje også du, satt og så på den nevnte vielsen mlm Diana og Charles i 1981, så var mange av dolerne ikke født engang! :-(

Jeg var godt gift og hadde vært gift i tre år jeg den gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart å tenke på.

Men jeg kommer definitivt ikke til å se på hans neste bryllup neste fredag. Ett sted går bergenseren!

Jeg kommer vel til å få med meg et lite innslag på kveldsnyhetene, og det holder for meg! :-)

Av kongelige bryllyper i nyere tid har jeg kun fått med meg de to norske - har ikke giddet å se på brylluper i Spania, Danmark, Nederland eller England

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg si deg noe som er guffent å tenke på?

At mens jeg, og kanskje også du, satt og så på den nevnte vielsen mlm Diana og Charles i 1981, så var mange av dolerne ikke født engang! :-(

Jeg hadde sommerjobb på sportsbutikk, og tok pause for å gå inn i elektriskbutikken ved siden av for å se begivenheten på teve ...

(Men gift var jeg ikke da - ikke før 10 år senere.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...