Gå til innhold

FU: Hvem vinner Big Brother?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel.

Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående.

Fortsetter under...

Gjest @riele
Skrevet

Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående.

For en utrolig teit ting å si. Sier mer om deg enn om de som ser på BB. BB er faktisk et meget interessant sosialt studium.

Skrevet

Og hva slags oppegående program kan man se på tv i steden for BB? Synes det går lite oppegående program klokka 23.30 om natta jeg.

Gjest Sinai
Skrevet

Og hva slags oppegående program kan man se på tv i steden for BB? Synes det går lite oppegående program klokka 23.30 om natta jeg.

Denne uken har det har det vært egyptuke på Discovery mellom 21 og 24. Det var masse spennende program. (synes iallefall jeg...)

Ikke se på BB hvis det er dårlig da! Hvis folk sluttet å se dårlige program, kansje de måtte slutte å sende dem.

Gjest midia
Skrevet

Men du er oppegående? (:

Skrevet

Denne uken har det har det vært egyptuke på Discovery mellom 21 og 24. Det var masse spennende program. (synes iallefall jeg...)

Ikke se på BB hvis det er dårlig da! Hvis folk sluttet å se dårlige program, kansje de måtte slutte å sende dem.

Jeg har ikke Discovery men jeg vet at det har vært egyptuke der.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...