Gjest sack Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel. Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående. For en utrolig teit ting å si. Sier mer om deg enn om de som ser på BB. BB er faktisk et meget interessant sosialt studium. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående. Og hva slags oppegående program kan man se på tv i steden for BB? Synes det går lite oppegående program klokka 23.30 om natta jeg. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Og hva slags oppegående program kan man se på tv i steden for BB? Synes det går lite oppegående program klokka 23.30 om natta jeg. Denne uken har det har det vært egyptuke på Discovery mellom 21 og 24. Det var masse spennende program. (synes iallefall jeg...) Ikke se på BB hvis det er dårlig da! Hvis folk sluttet å se dårlige program, kansje de måtte slutte å sende dem. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Nei, jeg vil påstå at de som ser på Big Brother er, om ikke tilbakestående, så iallfall ikke særlig oppegående. Men du er oppegående? (: 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Denne uken har det har det vært egyptuke på Discovery mellom 21 og 24. Det var masse spennende program. (synes iallefall jeg...) Ikke se på BB hvis det er dårlig da! Hvis folk sluttet å se dårlige program, kansje de måtte slutte å sende dem. Jeg har ikke Discovery men jeg vet at det har vært egyptuke der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.