Gå til innhold

kan en overlege på en DPS nekte å gi ut journalen?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

han arugmenterer faktisk med at siden det er fritt DPS valg i Oslo så har han ingen plikt til å sende journalen til den andre DPS'en. Er dette argumentet gyldig? Jeg har vel uannsett rett til å lese journalen min uannsett om det blir sendt til meg eller til DPS'en?

Det beste en kan si er at han bedriver kreativ juss. Det endrer dog ikke det faktum at hans utsagn er komplett sludder.

Fortsetter under...

Gjest gidder ikke skrive nick nå

Ber du om å få kopi av jornalen sendt til din private adresse må du betale.

Ber du ny DPS innhenten den etter fullmakt fra deg, tror jeg ikke det koster noe. Dessuten tror jeg ikke de tør somle like lenge da.

Men du mister anledningen til å lese den selv og evt. nappe ut det verste sludderet.

mvh

mvh

da tror jeg at jeg ber om begge deler, altså at de sender journalen til den nye DPS'en + en kopi til meg.

Tusen takk NHD:) Begynner å bli rimelig lei av å være i krig med denne instansen.

denne overlegen hater meg så mye fra før at jeg tror ikke det gjør så mye fra eller til om jeg melder fra til fylkeslegen dersom jeg ikke får utlevert journalen min

Virker som noe av strategien er uthalingskrig.

mvh

• 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...