Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 han arugmenterer faktisk med at siden det er fritt DPS valg i Oslo så har han ingen plikt til å sende journalen til den andre DPS'en. Er dette argumentet gyldig? Jeg har vel uannsett rett til å lese journalen min uannsett om det blir sendt til meg eller til DPS'en? Det beste en kan si er at han bedriver kreativ juss. Det endrer dog ikke det faktum at hans utsagn er komplett sludder. 0 Siter
Gjest gidder ikke skrive nick nå Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ber du om å få kopi av jornalen sendt til din private adresse må du betale. Ber du ny DPS innhenten den etter fullmakt fra deg, tror jeg ikke det koster noe. Dessuten tror jeg ikke de tør somle like lenge da. Men du mister anledningen til å lese den selv og evt. nappe ut det verste sludderet. mvh mvh da tror jeg at jeg ber om begge deler, altså at de sender journalen til den nye DPS'en + en kopi til meg. 0 Siter
PieLill Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Tusen takk NHD:) Begynner å bli rimelig lei av å være i krig med denne instansen. denne overlegen hater meg så mye fra før at jeg tror ikke det gjør så mye fra eller til om jeg melder fra til fylkeslegen dersom jeg ikke får utlevert journalen min Virker som noe av strategien er uthalingskrig. mvh 0 Siter
Gjest anouschka78 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Helt utrolig! Tror valget om å bytte DPS var lurt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.