Gjest Flystripa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Lykke til med babyen i alle fall! Babyting er noe av det jeg IKKE vil tenke på om natta ;-) Takk ;o) 0 Siter
org Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Da kikker jeg på klokka og gleder meg over at enda er det x antall timer til jeg skal stå opp. Så snur jeg meg på andre sida og sovner igjen. 0 Siter
sheba Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Akkurat sånn er jeg og.. hva jeg gjør for å tenke på noe godt er vel ymse:-) har forsøkt og lese, tenke på noe fint, men en ting som nesten alltid virker er en av "emil i lønneberget" filmene:-) hehehe de får meg alltid til og smile! Kanskje barnslig, men jeg liker dem jeg, så jeg står opp, tar med meg dyna ned i stua og stjeler en film fra skapet til min yngste sønn;-) 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Tenker på kjæresten min og hvor heldig jeg er som har henne :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Jeg teller:) Ikke sauer, men penger. Hvor mye jeg har nå, hvor jeg har i regninger. Hvor mye lønn jeg snart får. Om jeg får igjen noe på selvangivelsen. Og om hvor mye jeg får i ferie penger osv. Ellers grubler jeg mye om natten, og små problem blir store. Men da teller jeg altså Takk for tipset ang strømmen storsenter! Det var lurt. Skal tenke på det neste gang... Hmmmm *Drømme dræmme* Vennlig hilsen, Hehe - akurat det med regninger og penger inn/penger ut er ett av grubletemaene, så det hjelper _ikke_ meg i alle fall! Men fint det hjelper deg :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Da kikker jeg på klokka og gleder meg over at enda er det x antall timer til jeg skal stå opp. Så snur jeg meg på andre sida og sovner igjen. Heldige du! For en fantastisk hjerne du har, som ikke setter i gang natt-bekymringer på egenhånd! Vær glad for det! :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Akkurat sånn er jeg og.. hva jeg gjør for å tenke på noe godt er vel ymse:-) har forsøkt og lese, tenke på noe fint, men en ting som nesten alltid virker er en av "emil i lønneberget" filmene:-) hehehe de får meg alltid til og smile! Kanskje barnslig, men jeg liker dem jeg, så jeg står opp, tar med meg dyna ned i stua og stjeler en film fra skapet til min yngste sønn;-) Det hørtes koselig ut! Har i grunnen ikke forsøkt å stå opp... Kanskje det også er en ide! :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Da, tenker jeg på at jeg må på do og tisse, men at jeg ikke orker å stå opp. Så ligger jeg der og vrir meg,helt til et ikke er noen vei utenom. Jeg sovner igjen på et blunk. "En av de er å bygge/innrede drømmehytta. Terreng, materialer osv" Dette opptar tankene mine også for tiden.Ikke akkurat hytte, men mitt nyinnkjøpte lille torp. Men det har så langt ikke opptatt tankene mine om natten. 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Da, tenker jeg på at jeg må på do og tisse, men at jeg ikke orker å stå opp. Så ligger jeg der og vrir meg,helt til et ikke er noen vei utenom. Jeg sovner igjen på et blunk. "En av de er å bygge/innrede drømmehytta. Terreng, materialer osv" Dette opptar tankene mine også for tiden.Ikke akkurat hytte, men mitt nyinnkjøpte lille torp. Men det har så langt ikke opptatt tankene mine om natten. Ååå..heldige du! Gratulere med torpet! Ligger det i Sverige? Siden du kaller det torp? Er det i såfall mye papirmikk med kjøp av eiendom i utlandet? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ååå..heldige du! Gratulere med torpet! Ligger det i Sverige? Siden du kaller det torp? Er det i såfall mye papirmikk med kjøp av eiendom i utlandet? Ja, det ligger i Sverige. Jeg kjøpte gjennom Foss & Co i Asker. Det var ikke mye papirmikk.Ikke noe mer en vanlig tror jeg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Da tenker jeg "Herregud det er bråttom! Håper ikke en av ungene har slengt fra seg den digre lekebilen i gangen for da tisser jeg på meg før jeg rekker doen." Ikke langt fra sannheten i alle fall. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvor er det blitt av smokken, tenker jeg da. Hvis jeg en sjelden gang våkner om natta er det fordi sønnen min sutrer litt. Da sovner jeg igjen så fort jeg legger hodet på puta. Gruble og fantasere gjør jeg på dagtid. Akkurat nå drømmer jeg om hvordan huset vi tar over om en måned skal innredes. Det skal bli SÅ fint:-D 0 Siter
org Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Heldige du! For en fantastisk hjerne du har, som ikke setter i gang natt-bekymringer på egenhånd! Vær glad for det! :-) Tja. Hvor fantastisk hjernen min er, skal være usagt. Den husker ingenting. Kan det være derfor den ikke grubler om natta - den har glemt evt problemer..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.