Akela Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hei! Jeg bor fem min med buss i fra sentrum ( en stor by). Bor i et hus med fire leiligheter. Leiligheten er vel 70 kvm, bor med en venninne. Leigheten ble oppusset for to år siden. Har hage og terasse og bor rett ved siden av en park:-) Har det fint eg :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 I eneboligbygd i 1974, by med ca 25 000 innbyggere. Ganske midt i byen, ca 5 min gange fra sentrum. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 I en treroms leilighet i firemannsbolig på østkanten av Oslo. Er ferdig med å pusse den opp, men mangler å få ting på plass. Tidsklemma!!!!!!!!!!!!! Har det helt herlig med stor veranda og store gressplener utenfor. Sitter mye på verandaen om sommeren. Skal kjøpe en bærbar pc for å få enda mer tid derute nå til sommeren, når jeg skal skrive artikler (kanskje en hel bok:) om min herlige reise til Midtøsten. Er ubeskrivelig stolt av meg selv for å ha greid å pusse opp en helt nedslitt leilighet til det fantastiske lyse, moderne redet den er blitt. Et godt hjem for meg og mine døtre. Kvinner vil, kan og skal!!!!!!!!!! Etter å ha vært i Iran så er jeg umåtelig glad for mitt liv. 0 Siter
Gjest fattiglem Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 I universitetsby i en studentleilighet på 45 kvm. Ett soverom, bad, stue og kjøkken i ett. Felles vaskerom i kjelleren. Tenåringen har soverommet, jeg sover på stue/kjøkken. 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Midt i en storby, i en morderne leilighet. Morderne leilighet? Er du egentlig en leiemorder, Poppins? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Morderne leilighet? Er du egentlig en leiemorder, Poppins? Cecily! Du er tilbake...hehe Snakkes 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Morderne leilighet? Er du egentlig en leiemorder, Poppins? Haha skrev jeg det? Det var vel ikke heelt riktig, leiligheten er ikke en morder leilighet, men en moderne leilighet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Morderne leilighet? Er du egentlig en leiemorder, Poppins? Forresten welcome back! Håper vi snakkes ikveld 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Cecily! Du er tilbake...hehe Snakkes Snakkes til førfruetreff. 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Forresten welcome back! Håper vi snakkes ikveld Takk, takk. Vi snakkes nok før FF starter. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 I universitetsby i en studentleilighet på 45 kvm. Ett soverom, bad, stue og kjøkken i ett. Felles vaskerom i kjelleren. Tenåringen har soverommet, jeg sover på stue/kjøkken. Etter å ha besøkt palestinsk flyktingeleir i Beirut høres beskrivelsen din luksuriøs ut. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Bor i 4/5-roms loftsleilighet på 110 kvm med panoramautsikt over storby. Akkurat ferdig med oppussing, er sååå deilig!!! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ja, det er klart at arb.mulighetene kan være noe enklere om en bor mere "Byelig" Men om en ikke har jobb i denne byen her så ligger det 5 større byer i alt fra 20 til 30 minutters biltur herfra. Og selv Oslo er ikke mer enn litt over en time unna. Høres koselig. Men geografisk høres det ut som en umulighet? ... : "..5 større byer i alt fra 20 til 30 minutters biltur herfra. Og selv Oslo er ikke mer enn litt over en time unna." Kunne vært hald/ fredr./ sarp/ moss, men det er 4...?!?? eller har askim bystatus.... vel.. "større" er den likevel ikke! ..unnskyld min nysgjerrighet! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Bor i 4/5-roms loftsleilighet på 110 kvm med panoramautsikt over storby. Akkurat ferdig med oppussing, er sååå deilig!!! Den eneste storbyen i Norge er vel Oslo 0 Siter
matildes mor Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Stor ny enebolig med hage i et byggefelt på landet.10 min å gå til butikk/barnehage/skole.25 min med bil til nærmeste by.Perfekt:-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Enebolig, stor 300 m2, i forholdsvis landlige omgivelser, midt mellom to byer, midt i fergeland, 5 min fra et tettsted, høye fjell og dyp fjord. Ser ikke havet men ser Hurtigruta et par ganger om dagen, langt langt borte. Jeg har til og med utsprungne påskeliljer. ;D 0 Siter
Gjest fattiglem Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Etter å ha besøkt palestinsk flyktingeleir i Beirut høres beskrivelsen din luksuriøs ut. Jeg fant det naturlig å sammenlikne med norske forhold, og med andre barnefamilier. Jeg er klar over at barna i Afrika sulter, jeg tar det likevel ikke opp når barnet ikke vil spise opp maten sin. 0 Siter
Rubia Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Høres koselig. Men geografisk høres det ut som en umulighet? ... : "..5 større byer i alt fra 20 til 30 minutters biltur herfra. Og selv Oslo er ikke mer enn litt over en time unna." Kunne vært hald/ fredr./ sarp/ moss, men det er 4...?!?? eller har askim bystatus.... vel.. "større" er den likevel ikke! ..unnskyld min nysgjerrighet! Du har rett...var litt for stor i snøvla To av byene/stedene er ikke så altfor store, men de er større enn denne og byr derfor også på arb.muligheter som trådskriveren poengterte som noe viktig. Og går vi mellom her og Oslo så er der fler byer/steder som også er en god del større. Undskyldning godtatt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.