Gå til innhold

FU: Hvordan bor du?

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Jeg fant det naturlig å sammenlikne med norske forhold, og med andre barnefamilier.

Jeg er klar over at barna i Afrika sulter, jeg tar det likevel ikke opp når barnet ikke vil spise opp maten sin.

Det var ikke ment som en kritikk i det hele tatt. Jeg kom hjem fra Midtøsten natt til mandag etter å ha kjørt fra Middelhavet til Persiabukta (ikke korteste vei), igjennom hele kurdiske områdene i Syria, Tyrkiet, Irak og Iran. Jeg er så oppglødd etter reisen at jeg bemerker den overalt. Har aldri hatt så intense opplevelser i hele mitt liv.

Beklager hvis jeg støtte deg. Dette var bare en kommentar, men jeg må si at jeg er utrolig glad for å bo her etter å ha hatt møter med kvinneorganisasjoner i de landene. Sett kontrastene der, og fått oppleve den utrolige gjestfriheten og menneskelige omsorgen. Jeg har sett hvordan menneskelige ressurser tas i bruk under de elendigste forhold. Nå satte jeg i gang igjen, og stopper sikkert ikke med det første:)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

3

• Rubia

3

• cecily

3

• Kvinna

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den eneste storbyen i Norge er vel Oslo

?

Har forsåvidt ikke sagt noe om at jeg bor i Norge..

mariaflyfly
Skrevet

Lite rekkehus fra 50-tallet, i utkanten av en drabantby på Oslos østkant.

Trives utrolig godt. :)

Gjest bebba
Skrevet

?

Har forsåvidt ikke sagt noe om at jeg bor i Norge..

Neida dette var bare en påminnelse til bergensere som gjerne anser Bergen som storby.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...