Gjest bebba Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Jeg fant det naturlig å sammenlikne med norske forhold, og med andre barnefamilier. Jeg er klar over at barna i Afrika sulter, jeg tar det likevel ikke opp når barnet ikke vil spise opp maten sin. Det var ikke ment som en kritikk i det hele tatt. Jeg kom hjem fra Midtøsten natt til mandag etter å ha kjørt fra Middelhavet til Persiabukta (ikke korteste vei), igjennom hele kurdiske områdene i Syria, Tyrkiet, Irak og Iran. Jeg er så oppglødd etter reisen at jeg bemerker den overalt. Har aldri hatt så intense opplevelser i hele mitt liv. Beklager hvis jeg støtte deg. Dette var bare en kommentar, men jeg må si at jeg er utrolig glad for å bo her etter å ha hatt møter med kvinneorganisasjoner i de landene. Sett kontrastene der, og fått oppleve den utrolige gjestfriheten og menneskelige omsorgen. Jeg har sett hvordan menneskelige ressurser tas i bruk under de elendigste forhold. Nå satte jeg i gang igjen, og stopper sikkert ikke med det første:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Den eneste storbyen i Norge er vel Oslo ? Har forsåvidt ikke sagt noe om at jeg bor i Norge.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Lite rekkehus fra 50-tallet, i utkanten av en drabantby på Oslos østkant. Trives utrolig godt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ? Har forsåvidt ikke sagt noe om at jeg bor i Norge.. Neida dette var bare en påminnelse til bergensere som gjerne anser Bergen som storby. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.