amber sun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER? Jeg lurte også på det...nå ser jeg at det er en virvel. Og jeg har visst ikke noen verv i håret heller. 0 Siter
Nikki Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Har 4 jeg - en bak i nakken, 2 bak på hodet (på toppen liksom) og en i panna. Kjempeherlig. 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg lurte også på det...nå ser jeg at det er en virvel. Og jeg har visst ikke noen verv i håret heller. Ehh.......er det det samme som viker??? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Ehh.......er det det samme som viker??? Nei, jeg skjønner det sånn at det er en slags virvel. At håret ligger flatt i en sving et eller flere steder på hodet, liksom. Skjønner? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Vanligvis henger håret f eks ned fra en midtskill. Men hvis personen har en verv/virvel, så ligger f eks det som kunne vært pannelugg, svingt opp og til siden over pannen. På en måte. hm 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Nei, jeg skjønner det sånn at det er en slags virvel. At håret ligger flatt i en sving et eller flere steder på hodet, liksom. Skjønner? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Vanligvis henger håret f eks ned fra en midtskill. Men hvis personen har en verv/virvel, så ligger f eks det som kunne vært pannelugg, svingt opp og til siden over pannen. På en måte. hm Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!! Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hmmm....hadde det bare vært så vel, at håret mitt kunne svingt litt! Er så lut lei "rett-ned-hår"!!!! Med en verv svinger det ikke dit du vil, skjønner du ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha... Eller at den deler håret, så man nesten ser rett inn til hodebunnen... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har vel noen her og der ja, men dattera mi ble født med verdens største verv rett foran i pannen, en skikkelig søt krøll. Den er der enda, men hun har fått noen krøller så det går an å få dekket den til litt, men hun kommer til å irritere seg grønn når hun blir eldre. 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Med en verv svinger det ikke dit du vil, skjønner du ;-) Okay.. 0 Siter
Tottlå Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Men tenk om det svingte feil vei...det er vel ofte det som er problemet når man har sånn verv i håret. At det bare vil ligge til en kant, og den kanten ikke passer til frisyren en vil ha... Okay, sånn vil jeg ikke ha!! Hihi...... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER? jeg ble litt glad for at denne kom opp nå..satt å leste innleggene nedenfra, å alle så ut til å skjønne hva en verv var..har bare hørt om verv i forhold til verbet verve jeg.. hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER? Jeg vet heller ikke, men jobber meg nedover tråden nå så mulig jeg får vite det etterhvert 0 Siter
org Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er jeg den eneste som ikke vet hva verv ER? Er du trønder? For i Trøndelag sier vi "kverrvill"! *S* 0 Siter
org Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg kaller det kvervill. Et sånt sted i håret hvor det vokser i merkelige retninger, en "hvirvel", kan man vel si. Og der var det visst en annen trønder, ja? 0 Siter
Freya Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Og der var det visst en annen trønder, ja? Nei, jeg er bare reservetrønder. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har en stor verv ved hårfestet i panna. Ubehandlet ser den ut som et horn som stikker ut. "ubehandlet" hehe *ler* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er du trønder? For i Trøndelag sier vi "kverrvill"! *S* Det sier jeg å. Har aldri hørt verv før. =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har verv i panna, kunne aldri ha skikkelig pannelugg da jeg var ung og det var moderne. Håret delte seg til hver side. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jepp, håret i panna vokser opp og ikke ned. denne går i arv, i familien er det kun min bestefars mor, bestefar, tante og hennes sønn ( min fetter) og hans datter igjen som har den. + min datter. Av den grunn synes vi den er litt morsom vi få som har den :-) Men dattra mi tar kaka: Hun har min verv i panna, farens sidelengs-verv i nkken og to "kroner" (aner ikke hva man kaller det, men det er der håret liksom har senter midt oppå hue) midt oppå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.