Gå til innhold

En liten glad melding i en ellers trist hverdag.

Anbefalte innlegg

Jeg har sakt det før men sier det i gjenn.Mye av fritiden min går med til å trene Taekwon-Do og i dag hadde jeg gradering(dvs.at jeg gikk opp til ny belte grad).Og jeg greide det med stil!Så nå har jeg rødt belte med en svart stripe på.Mangler bare to svarte striper så kan jeg gå opp til svart belte!Jeg ble så utrolig glad for at jeg klarte det i kveld!Har det ganske jævlig ellers i hverdagen min så treningen er det eneste som får meg til å slappe av og virkelig ha det gøy med venner.Har jobbet utrolig hardt for å få den graden jeg fikk i kveld.Fikk i tillegg masse ros av dommeren,noe som jeg har store problemer med å ta til meg fordi jeg som regel får høre negative ting ellers i hverdagen.Det å høre at noen sir noe positivt om meg er derfor vanskelig men samtidig er det på en måte godt.

Kan ikke noe for det men jeg er så glad akkurat nå at jeg smiler fra øre til øre:)Å det føler jeg faktisk at jeg fortjener for det er det ikke ofte at jeg gjør!

Sender varme styrke klemmer til dere alle!:)

Fortsetter under...

Jeg har forsåvidt ingen peiling på hvem du er, og sikkert vice versa - jeg er egetnlig ikke på dette forumet. Men måtte bare skrive en liten gratulasjonsmelding til deg når jeg leste innlegget ditt. Driver selv med tae kwon do, så jeg vet veldig godt hvor deilig det er når en gradering går bra. (selv om jeg nok har fullført langt færre graderinger enn deg - har 8. kup bare...)

Lykke til videre, og nok en gang gratulerer!

Hilsen (og klem hvis du vil ha) fra Misty

Jeg har forsåvidt ingen peiling på hvem du er, og sikkert vice versa - jeg er egetnlig ikke på dette forumet. Men måtte bare skrive en liten gratulasjonsmelding til deg når jeg leste innlegget ditt. Driver selv med tae kwon do, så jeg vet veldig godt hvor deilig det er når en gradering går bra. (selv om jeg nok har fullført langt færre graderinger enn deg - har 8. kup bare...)

Lykke til videre, og nok en gang gratulerer!

Hilsen (og klem hvis du vil ha) fra Misty

Hei og takk:)Så gøy å høre at du trener du oxo:)Håper at du koser deg på trening.

Det å klare en gradering er en utrolig bra følelse!Ekstra godt føles det å klare en gradering når livet ellers er rett og slett for jævlig og man ikke har lyst til å stå opp om morgenen fordi tinger så ille...Men jeg er heldig som har Taekwon-Do som gjør at jeg klarer å holde ut på et vis.Det å klare gradering når livet er på sitt tøffeste gjør bare at Taekwon-Do får enda større betydning for meg!Nå er målet mitt å bli enda flinkere til neste gradering slik at jeg får masse inspirasjon og blir en enda bedre trener for elevene mine:)

Er litt merkelig det der egn...når jeg er på trening så er det som at jeg kobler helt ut å alt virker så lett.Mens ellers så sliter jeg veldig får å få til ting som skole ol.Har null konsentrasjon på de områdene...

Sender en stor klem tilbake:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...