Gjest hvagjørjegnå Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er en stund siden det skjedde, en lang rekke med voldsovergrep og terrorisering. Han har flyttet og er ikke en trussel for meg lenger, men jeg føler fremdeles at han er det. Jeg føler meg så tråkket på, strukket i alle retninger og uthullet. Jeg føler meg ikke som en hel person lengre. Jeg vet via andre at han lever et veldig godt liv. Han skylder på meg, han. På en rar måte oppfører han seg som om det var motsatt. De som bare vet om små deler av det som har skjedd ber meg legge det bak meg og gå videre i livet. Det går ikke. Jeg tok meg tid til han da han gråt og sa han angret. Han angret ikke. Han driter i meg. Jeg tror nesten jeg hater han,og jeg er så skuffet over de som skal være diplomatiske og be meg legge dette bak meg. Jeg vil noen skal være rasende på min vegne. Jeg vurderer å anmelde. Kanskje er det for sent, og kanskje har han krotet sammen så mye rart at det blir ord mot ord. På mange måter forstår jeg han også, for at han behandlet meg som dritt, fordi jeg hadde perioder hvor jeg sank ned og følte meg verdiløs, og jeg ble avhengig av han. Hvordan skal jeg uansett bli trodd i en rettsak, når jeg ikke er helt stabil og han har en fantastisk personlighet. Jeg kan ikke tenke meg at jeg vil vekke særlig mye sympati, når jeg har så mye bitterhet i meg. Han derimot. Dere som har vært der, var det verdt det, å anmelde? Kommer det en dag hvor jeg vil føle at det jeg ble utsatt for blir tatt alvorlig, og at jeg slipper å føle meg som et offer? Selvrespekten er ikke særlig høy nå. Jeg føler meg under han, på en måte. Jeg vil sette meg i respekt, fordi jeg tror det vil gjøre til at jeg slipper å føle meg så underkuet, fordi det gjør bare alle minnene enda værre. Hvordan skal jeg gjøre det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180197-annmelde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest [email protected] Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei.Jeg er en av de som valgte å anmelde,og angrer ikke på det nå.Fikk tilbake selvrespekten min,fikk plassert skylda der den hørte hjemme.Men ingen kan fortelle deg om det er rett å anmelde,det er noe du må velge.Og du må være klar over at det er veldig vanskelig i rettsakene,i mitt tilfelle ble det to fordi han anket.Jeg var ikke stabil ,hverken før eller under rettsakene.Det viktigste er hvordan du er når du vitner.Så lenge du holder deg till sannheten,så burde du kunne vinne uansett hvor god personlighet han har! Lykke til,har skrevet under med mailadressen min,bare ta kontakt om det er noe spesielt du lurer på i forhold til hvordan rettsaken forløp.Jeg vil svare så godt jeg kan! Klem fra hilde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180197-annmelde/#findComment-1244970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.