Gå til innhold

Hvor lenge er det til de er riktig str?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Størrelsen synes jeg ikke det skjedde så veldig mye med etter et par uker, men formen har endret seg en god del. (heldigvis) Det er nå snart 2 mnd. siden jeg gjorde det.

OK ..tok 250ml for 11 dager siden ønsker ikke at de skal bli så mye mindre no...er veldig fornøyd som de er no.he he men ble litt bekymmret om den verste hevelsen ikke ga seg før om 2-3 mnd da hadde de nok blitt mindre enn jeg ønsket. Det er jo ikke lett å vite hva resultatet blir. takk for svar!

Gjest Nye pupper - here I come

OK ..tok 250ml for 11 dager siden ønsker ikke at de skal bli så mye mindre no...er veldig fornøyd som de er no.he he men ble litt bekymmret om den verste hevelsen ikke ga seg før om 2-3 mnd da hadde de nok blitt mindre enn jeg ønsket. Det er jo ikke lett å vite hva resultatet blir. takk for svar!

Fikk du beskjed om at hevelsen ikke gav seg før om 2-3 mnd.?

Jeg fikk beskjed at det tok ca. 3 mnd. før de hadde "falt på plass".

For heldigvis har de ramlet ned en del. Ellers hadde arret kommet for langt ned, men nå ser det ut til at det blir bra til slutt:-) (Jeg var superskeptisk i starten ettersom legen helt på eget initiativ hadde lagt inn mye mer enn vi ble enige om. Han skulle legge inn 285 og la inn 325. Men som sakt - det ser ut til å bli greit)

Gjest kovac...

Fikk du beskjed om at hevelsen ikke gav seg før om 2-3 mnd.?

Jeg fikk beskjed at det tok ca. 3 mnd. før de hadde "falt på plass".

For heldigvis har de ramlet ned en del. Ellers hadde arret kommet for langt ned, men nå ser det ut til at det blir bra til slutt:-) (Jeg var superskeptisk i starten ettersom legen helt på eget initiativ hadde lagt inn mye mer enn vi ble enige om. Han skulle legge inn 285 og la inn 325. Men som sakt - det ser ut til å bli greit)

Hei

Kan jeg spørre hvor du tok operasjonen? Jeg har også hørt om en kirurg som har lagt inn mer enn det han har avtalt med kvinnen...

Gjest Nye pupper - here I come

Hei

Kan jeg spørre hvor du tok operasjonen? Jeg har også hørt om en kirurg som har lagt inn mer enn det han har avtalt med kvinnen...

Jeg gjorde det på Volvat i Fredrikstad.

Har i etterkant hørt at han har gjort det med flere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...