Female Skrevet 4. februar 2001 Del Skrevet 4. februar 2001 Sniker meg så vidt innom dette forumet. Er det noen her som vet hva jeg må betale for en spinningsykkel, og eventuellt hvor jeg får tak i det? Noen adresse på nett?? Regner nok med sportsforretninger har de, men de er ikke åpne akkurat nå, da jeg fikk dette spørsmålet i hodet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 4. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2001 Sykler...sorry trykkleifen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 5. februar 2001 Del Skrevet 5. februar 2001 Hei, sjekk litt rundt på nettet. Du kan sikkert finne noen som har en brukt en, og som ikke bor så lang unna. På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. Epost: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2001 Hei, sjekk litt rundt på nettet. Du kan sikkert finne noen som har en brukt en, og som ikke bor så lang unna. På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. Epost: [email protected] Takk for svaret, og for link til en flott side.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala1365379946 Skrevet 5. februar 2001 Del Skrevet 5. februar 2001 Sykler...sorry trykkleifen... koster 3999,- på sportsbutikken her i byen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2001 koster 3999,- på sportsbutikken her i byen Takker Lala, jeg har sett de ligger fra den prisklassen...og oppover.. *pust-pes* men spinning er moro da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala1365379946 Skrevet 5. februar 2001 Del Skrevet 5. februar 2001 Takker Lala, jeg har sett de ligger fra den prisklassen...og oppover.. *pust-pes* men spinning er moro da :-) spinning er gøy! Men sykkelen her i huset står urørt..Men spinner på sats 2-6 ganger i uken.Klarer ikke å motivere meg for å trene hjemme,går bra i en periode så blir jeg lei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 5. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2001 spinning er gøy! Men sykkelen her i huset står urørt..Men spinner på sats 2-6 ganger i uken.Klarer ikke å motivere meg for å trene hjemme,går bra i en periode så blir jeg lei. Med så mye spinning på Sats, trenger du vel ikke den du har hjemme?...hehe.. Jeg var også ivrig spinner, men ryggproblemer for en tid tilbake gjorde at jeg måtte ta et avbrekk.. Det var bare det å komme igang igjen da....*sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. februar 2001 Del Skrevet 6. februar 2001 Monter pedaler på motorsykkelen:-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 6. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2001 Monter pedaler på motorsykkelen:-))) Yess, der sa du det..:-)) Frisk luft samtidig...;-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ksk Skrevet 9. februar 2001 Del Skrevet 9. februar 2001 Med så mye spinning på Sats, trenger du vel ikke den du har hjemme?...hehe.. Jeg var også ivrig spinner, men ryggproblemer for en tid tilbake gjorde at jeg måtte ta et avbrekk.. Det var bare det å komme igang igjen da....*sukk* Hva med å kjøpe en rulle ? Den er mye billigere enn en spinningsykkel, og du kan enkelt montere din vanlige sykkel på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 9. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2001 Hva med å kjøpe en rulle ? Den er mye billigere enn en spinningsykkel, og du kan enkelt montere din vanlige sykkel på. Rulle??? Hva er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SPinDOctor Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 Prøv Sportsupply de har butikker over hele landet og selger hovedsakelig til helsestudioer(tror jeg). Jeg kjøpte en der til 4000 med mye kulere design enn de man finner i vanlige sportsforretninger. Dessuten virker den ok å trene på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 12. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2001 Prøv Sportsupply de har butikker over hele landet og selger hovedsakelig til helsestudioer(tror jeg). Jeg kjøpte en der til 4000 med mye kulere design enn de man finner i vanlige sportsforretninger. Dessuten virker den ok å trene på. Kan det være noe ala denne du kjøpte?? Så ikke dum ut denne da... http://www.sportsupply.no/main.asp?id=736746 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SPinDOctor Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Kan det være noe ala denne du kjøpte?? Så ikke dum ut denne da... http://www.sportsupply.no/main.asp?id=736746 Yes,det er den ja:-) Den virker veldig solid men husk på at den veier 40 kg så få hjelp til å bære hvis du trenger det. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 13. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2001 Yes,det er den ja:-) Den virker veldig solid men husk på at den veier 40 kg så få hjelp til å bære hvis du trenger det. Lykke til. Og forstår jeg "sykkelen" rett, så kan jeg på denne modellen bruke sykkelsko? Slik med "click", eller hva det nå het... Iallfall bytte til det...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SPinDOctor Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Og forstår jeg "sykkelen" rett, så kan jeg på denne modellen bruke sykkelsko? Slik med "click", eller hva det nå het... Iallfall bytte til det...? PÅ sykkelen følger det med slike du trer bena inn i som kan strammes med en justerbar reim, men det er sikkert bare å kjøpe slike "clicke" pedaler å skru på det.Det ser ut som det bare er å skru av de orginale pedalene slik som det er på andre sykkler men hvis du er bekymret for det så hør med leverandøren. Jeg har faktisk montert slike pedaler på utesykkelen min,kanskje jeg skulle prøve på spinningsykkelen også?Spørsmålet blir da om det øker treningseffekten endel?Kanskje du kan svare meg på det? Jeg har aldri prøvd spinningsykkel i helsestudio derfor har jeg ikke pratet med instruktør men kun med andre som har prøvd spinning der så hvis du har noen gode råd eller programmer som er bra er jeg takknemmelig:-) Good luck further 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 14. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2001 PÅ sykkelen følger det med slike du trer bena inn i som kan strammes med en justerbar reim, men det er sikkert bare å kjøpe slike "clicke" pedaler å skru på det.Det ser ut som det bare er å skru av de orginale pedalene slik som det er på andre sykkler men hvis du er bekymret for det så hør med leverandøren. Jeg har faktisk montert slike pedaler på utesykkelen min,kanskje jeg skulle prøve på spinningsykkelen også?Spørsmålet blir da om det øker treningseffekten endel?Kanskje du kan svare meg på det? Jeg har aldri prøvd spinningsykkel i helsestudio derfor har jeg ikke pratet med instruktør men kun med andre som har prøvd spinning der så hvis du har noen gode råd eller programmer som er bra er jeg takknemmelig:-) Good luck further Jeg kjøpte meg spinningsko da jeg var aktiv spinner. Jeg merket alfall stor forskjell, da jeg slapp å spenne fast føttene på pedalene med reimer. Med reimer, ble jeg på en måte sliten "under" beina, følte blodet stoppa, nummen under føttene om du skjønner. Men alt dette forsvant med spinningsko. Det er å anbefale..:-)) Råd, eller programmer har jeg desverre ikke, ..ikke annet enn å sette musikken på full styrke, og tråkke i veg. Det er kjempemoro,..hadde jeg bare kommet i gang igjen..*s* Takk for hjelpen så langt..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SPinDOctor Skrevet 15. februar 2001 Del Skrevet 15. februar 2001 Jeg kjøpte meg spinningsko da jeg var aktiv spinner. Jeg merket alfall stor forskjell, da jeg slapp å spenne fast føttene på pedalene med reimer. Med reimer, ble jeg på en måte sliten "under" beina, følte blodet stoppa, nummen under føttene om du skjønner. Men alt dette forsvant med spinningsko. Det er å anbefale..:-)) Råd, eller programmer har jeg desverre ikke, ..ikke annet enn å sette musikken på full styrke, og tråkke i veg. Det er kjempemoro,..hadde jeg bare kommet i gang igjen..*s* Takk for hjelpen så langt..:-) Kanskje jeg skulle prøve slike pedaler,har jo sko og trenger bare kjøpe pedaler. Har kjøpt sykkel nå forresten? Husk på at det er noe som heter nav og fastnav,det har noe med om hjulet skal gå rundt når du slutter å trå eller ikke,av den grunn er det nødbrems på sykkelen(hehe). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 16. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2001 Kanskje jeg skulle prøve slike pedaler,har jo sko og trenger bare kjøpe pedaler. Har kjøpt sykkel nå forresten? Husk på at det er noe som heter nav og fastnav,det har noe med om hjulet skal gå rundt når du slutter å trå eller ikke,av den grunn er det nødbrems på sykkelen(hehe). Hehe, skal egentlig ikke le, men jeg har sett folk som bare sluttet å tråkke.... De visste heller ikke om "nødbremsen", og de fikk seg et lite sjokk tror jeg... Men de lærte fort da..:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.