Gjest SPinDOctor Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 Hehe, skal egentlig ikke le, men jeg har sett folk som bare sluttet å tråkke.... De visste heller ikke om "nødbremsen", og de fikk seg et lite sjokk tror jeg... Men de lærte fort da..:-)) Jeg har heldigvis sluppet å bruke nødbremsen,så langt har det vært greit å bremse ned ved å stå med begge bena på forhjulet til det lukter svidd skosåle.Litt tungvint,vurderer nå å bruke brems for å slippe å slite ut sko. Virker som det kan være litt forandring ved å spinne med andre etter det du fortalte(LOL). Har du kjøpt deg sykkel forresten:-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 17. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2001 Jeg har heldigvis sluppet å bruke nødbremsen,så langt har det vært greit å bremse ned ved å stå med begge bena på forhjulet til det lukter svidd skosåle.Litt tungvint,vurderer nå å bruke brems for å slippe å slite ut sko. Virker som det kan være litt forandring ved å spinne med andre etter det du fortalte(LOL). Har du kjøpt deg sykkel forresten:-). Neida, har ikke kjøpt sykkel. Beina på forhjult for å bremse??? øhhh.. Nå har jeg avtalt med ei venninne at vi skal avgårde til uka. Håper bare vi får plass...:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.