Gjest baremei Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jepp! Så langt har jeg suverent vunnet enhver "Hvor høy er du?"-tråd her inne ved å være minst! ) Du har valgt et passende nick da:) Er sikkert liten og søt:) Ser for meg ei lita mus som skal ut og gå...du må se deg for og passe på, hihi;) 0 Siter
Gjest lille bethen Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg er 152 cm høy og bruker 36-37 i sko. Gammel er du? Jeg er 21 og 157 cm, eller va d 155.. uansett er jeg da alltid minst... Artig at noen er mindre!! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 172 - 37,38 Du skal ikke ha andre mål også vel :-) Det er lov å kjede seg :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Døh! Jeg er langt unna idealet hva størrelse angår, men jeg svarer lell! Okei da. Så var det ingen regel uten unntak nå heller..;-) 0 Siter
huufsa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Tviler på at det har noe med høyden å gjøre... Jeg er 168 og bruker 41 :-) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg bruker også 38...og er 1,70 høy. Må ofte ha 39 i høyhælte sko da, veit ikke hvorfor men sånn er det altså. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 *vinker jeg også* Må fortelle om mitt siste sprell. Går på en medisin som heter xanor, angstdempende, skrives ut av psykiater. Trappes opp o.5 mg i uka. Nå går jeg på 6 mg etter 12 ukers opptrapping. Så glemmer jeg meg, og tar tre tabletter, tror jeg har tatt to. Vips 9 mg. Deretter tok jeg min vanlige imovane og betablokker mot migrene. Himmel og hav. Sov ikke et halvt sekund og ble helt hyper. Hjertet prikket og det var tungt å puste. Nå har jeg lært. Fyll alltid opp dosetten!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Må fortelle om mitt siste sprell. Går på en medisin som heter xanor, angstdempende, skrives ut av psykiater. Trappes opp o.5 mg i uka. Nå går jeg på 6 mg etter 12 ukers opptrapping. Så glemmer jeg meg, og tar tre tabletter, tror jeg har tatt to. Vips 9 mg. Deretter tok jeg min vanlige imovane og betablokker mot migrene. Himmel og hav. Sov ikke et halvt sekund og ble helt hyper. Hjertet prikket og det var tungt å puste. Nå har jeg lært. Fyll alltid opp dosetten!! Jeg har heller ikke dosett og noen ganger glemmer jeg hva jeg har tatt og ikke. Skumle greier det der. Dobbel dose med Rivotril 4 mg isteden for 2 om kvelden 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Samma her, bruker 38...Tipper det er den som generelt er mest vanlig (tipper gjennomsnitt) blant (norske) kvinner. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg er 165 cm høy, og bruker 38 i sko. 0 Siter
asterix Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Bruker 37, og har en følelse av at alle andre også gjør det, for det er ofte tomt for 37 i butikken. Skulle kjøpe nye bh-er her en dag også, og de hadde INGEN i min størrelse, men ørtenhundreogfjorten i andre størrelser. Sånn er det å være gjennomsnittlig... Vær glad du er gjennomsnittlig du du kan i hvertfall finne din størrelse om du er tidlig ute etter at de har fått inn varer. Jeg bruker f.eks en bh-størrelse(70D) som aldri taes inn i vanlige butikker og til og med finnes kun i 2 - 3 ulike eksemplarer (hvis jeg er heldig) i dyre undertøysforretninger. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg er 167 cm, og bruker 37-38 i sko. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.