Gå til innhold

skostørrelse damer

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Jepp! Så langt har jeg suverent vunnet enhver "Hvor høy er du?"-tråd her inne ved å være minst! :o)

Du har valgt et passende nick da:) Er sikkert liten og søt:) Ser for meg ei lita mus som skal ut og gå...du må se deg for og passe på, hihi;)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Lillemus

4

• villee

4

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille bethen
Skrevet

Jeg er 152 cm høy og bruker 36-37 i sko.

Gammel er du? Jeg er 21 og 157 cm, eller va d 155.. uansett er jeg da alltid minst... Artig at noen er mindre!!

Skrevet

172 - 37,38

Du skal ikke ha andre mål også vel :-)

Det er lov å kjede seg

:-)

tigertrollet
Skrevet

Døh! Jeg er langt unna idealet hva størrelse angår, men jeg svarer lell!

Okei da. Så var det ingen regel uten unntak nå heller..;-)

Skrevet

Tviler på at det har noe med høyden å gjøre...

Jeg er 168 og bruker 41

:-)

Gjest @riele
Skrevet

Jeg bruker også 38...og er 1,70 høy. Må ofte ha 39 i høyhælte sko da, veit ikke hvorfor men sånn er det altså.

bugge -jenta
Skrevet

*vinker jeg også*

Må fortelle om mitt siste sprell. Går på en medisin som heter xanor, angstdempende, skrives ut av psykiater. Trappes opp o.5 mg i uka. Nå går jeg på 6 mg etter 12 ukers opptrapping.

Så glemmer jeg meg, og tar tre tabletter, tror jeg har tatt to. Vips 9 mg. Deretter tok jeg min vanlige imovane og betablokker mot migrene.

Himmel og hav. Sov ikke et halvt sekund og ble helt hyper. Hjertet prikket og det var tungt å puste. Nå har jeg lært. Fyll alltid opp dosetten!!

Skrevet

Må fortelle om mitt siste sprell. Går på en medisin som heter xanor, angstdempende, skrives ut av psykiater. Trappes opp o.5 mg i uka. Nå går jeg på 6 mg etter 12 ukers opptrapping.

Så glemmer jeg meg, og tar tre tabletter, tror jeg har tatt to. Vips 9 mg. Deretter tok jeg min vanlige imovane og betablokker mot migrene.

Himmel og hav. Sov ikke et halvt sekund og ble helt hyper. Hjertet prikket og det var tungt å puste. Nå har jeg lært. Fyll alltid opp dosetten!!

Jeg har heller ikke dosett og noen ganger glemmer jeg hva jeg har tatt og ikke. Skumle greier det der. Dobbel dose med Rivotril 4 mg isteden for 2 om kvelden

Gjest this is a signature
Skrevet

Samma her, bruker 38...Tipper det er den som generelt er mest vanlig (tipper gjennomsnitt) blant (norske) kvinner.

Skrevet

Bruker 37, og har en følelse av at alle andre også gjør det, for det er ofte tomt for 37 i butikken.

Skulle kjøpe nye bh-er her en dag også, og de hadde INGEN i min størrelse, men ørtenhundreogfjorten i andre størrelser. Sånn er det å være gjennomsnittlig...

Vær glad du er gjennomsnittlig du du kan i hvertfall finne din størrelse om du er tidlig ute etter at de har fått inn varer.

Jeg bruker f.eks en bh-størrelse(70D) som aldri taes inn i vanlige butikker og til og med finnes kun i 2 - 3 ulike eksemplarer (hvis jeg er heldig) i dyre undertøysforretninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...