Gå til innhold

skostørrelse damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammel er du? Jeg er 21 og 157 cm, eller va d 155.. uansett er jeg da alltid minst... Artig at noen er mindre!!

Jeg er 36 år og er 152,5 cm høy. :o) Har ikke vokst siden før konfirmasjonen tror jeg.

Ikke alltid like lett å finne klær f.eks., men man blir jo vant til det da.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Lillemus

4

• villee

4

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

157 og bruker 35-36.

Kanskje du kan hjelpe meg siden du har samme skostørrelse som meg! Jeg må ha 35 i pensko, men finner det ingen andre steder enn Bianco. Har du noen tips? :)

Skrevet

Jeg er 1,57 og bruker 35/36 i sko =)

Kanskje du kan hjelpe meg siden du har samme skostørrelse som meg! Jeg må ha 35 i pensko, men finner det ingen andre steder enn Bianco. Har du noen tips? :)

Jeg sendte samme innlegg til lille bethen, men det er jo fordi dere har like små føtter som meg! :)

Gjest lille bethen
Skrevet

Lenge siden jeg har kjøpt pensko, så det husker jeg ikke. Men kjøper vel gjerne i 36, det finner man overalt. Men 35 så må man nesten se seg om på barneavdelinga...

Skrevet

Lenge siden jeg har kjøpt pensko, så det husker jeg ikke. Men kjøper vel gjerne i 36, det finner man overalt. Men 35 så må man nesten se seg om på barneavdelinga...

Ja, er jo det problemet jeg har.. Prøve finne fine sandaler med åpen tå og det fins det ikke så mye av på barneavdelingen..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg sendte samme innlegg til lille bethen, men det er jo fordi dere har like små føtter som meg! :)

Pensko har jeg også problemer med! Må som oftest ha 35 da.

Jeg vet faktisk ikke helt, må kjøpe meg nye jeg og. Finner av og til på Din Sko da. Har du prøvd der?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, er jo det problemet jeg har.. Prøve finne fine sandaler med åpen tå og det fins det ikke så mye av på barneavdelingen..

Jeg kjøpte sånne sandaler på Din Sko i str. 35. Det var i fjorsommer =)

Skrevet

Pensko har jeg også problemer med! Må som oftest ha 35 da.

Jeg vet faktisk ikke helt, må kjøpe meg nye jeg og. Finner av og til på Din Sko da. Har du prøvd der?

Ser innom men er ikke så veldig ofte i Oslo.. Har de sandaler i str 35? Aldri opplevd det i hvert fall.. Som sagt, ender som regel opp hos Bianco..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ser innom men er ikke så veldig ofte i Oslo.. Har de sandaler i str 35? Aldri opplevd det i hvert fall.. Som sagt, ender som regel opp hos Bianco..

Ja, kjøpte et par i fjor. De var kjempegode og billig. Ja og fine da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...