Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Tror i grunnen jeg har oppført meg ganske pent ;-). Det værste begrenser seg sikkert til en og annen skikkelig tåpelig skriveleif. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Mangler du kun å feie over meg? :-) Jeg har ikke "feid over" mange dolere. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har ikke "feid over" mange dolere. Oy, tar du meg bokstavelig? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Oy, tar du meg bokstavelig? :-) Hehe, nei. Men det går mot det. Om ikke i kveld så ganske snart. Du spør; jeg svarer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Oy, tar du meg bokstavelig? :-) Oi. Jeg svarte feil. Sorry. Trodde jeg svarte en annen i en annen tråd. Neida, jeg tar deg ikke bokstavelig. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Oi. Jeg svarte feil. Sorry. Trodde jeg svarte en annen i en annen tråd. Neida, jeg tar deg ikke bokstavelig. Det var synd. For deg. :-) ...nå gikk du glipp av et godt nummer haha 0 Siter
tonie Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har svært dårlig hukommelse når det gjelder egne tabber, heldigvis;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har svært dårlig hukommelse når det gjelder egne tabber, heldigvis;-) Du vet, det du ikke husker har heller ikke skjedd! Sånn tenker vartfall jeg =) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hvordan var den da? :-) Det var i den tiden før jul for noen år siden han hadde slag... Da fortalte jeg noe sånt som at han fulgte de norske tradisjonene og skulle ha 7 slag til jul eller noe sånt.. eh (hihi) men det falt vist ikke i god jord... har jeg sær humor? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det var synd. For deg. :-) ...nå gikk du glipp av et godt nummer haha Jeg overlever nok. 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Det var i den tiden før jul for noen år siden han hadde slag... Da fortalte jeg noe sånt som at han fulgte de norske tradisjonene og skulle ha 7 slag til jul eller noe sånt.. eh (hihi) men det falt vist ikke i god jord... har jeg sær humor? *knis* Den var jo morsom da, men så har jo jeg litt morbid humor også. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 *knis* Den var jo morsom da, men så har jo jeg litt morbid humor også. eg også..hehe 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg har svært dårlig hukommelse når det gjelder egne tabber, heldigvis;-) "trøst" deg med at de andre dolerene kanskje husker det (og bruker det mot deg en gang) :-) 0 Siter
tonie Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 "trøst" deg med at de andre dolerene kanskje husker det (og bruker det mot deg en gang) :-) Hehe...Jeg har heldigvis en _fantastisk_ hukommelse når det gjelder andres tabber, så jeg kan sikkert ta igjen;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.