Elbereth Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ja - den var koselig Første film jeg har sett fra start til slutt på ukesvis. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 BORING!! Ja, det var ikke noen actionthriller! 0 Siter
Kjersti S Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Også er han sånn "stygg-pen" han hovedrolleinnehaveren - du bør se "Så og som i himmelen" - den er ENDA bedre! med samme mann i hovedrollen - da er rollene omvendt på en måte Var nettopp og så "Så som i himmelen" - det var jo bare en helt fantastisk film! En film man virkelig kan lære noe av, spør du meg! Noen så herlig som hun Lena! Snakker om tvers i gjennom god og snill da! En av de beste filmene jeg noen sinne har sett faktisk! Men egentlig hadde jeg mer sansen for rollefiguren til han fyren i "Grabben..." - han var fryktelig sjarmerende der synes jeg! I "Så som i himmelen" ble han liksom litt vel tafatt, selv om han absolutt var flott der også. Morsomt at de to rollefigurene var så totalt forskjellige egentlig, han må være en knallbra skuespiller! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.