Gå til innhold

Grabben vid graven inntil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - den var koselig :)

Første film jeg har sett fra start til slutt på ukesvis.

Skrevet

BORING!!

Ja, det var ikke noen actionthriller! :)

Skrevet

Også er han sånn "stygg-pen" han hovedrolleinnehaveren - du bør se "Så og som i himmelen" - den er ENDA bedre! med samme mann i hovedrollen - da er rollene omvendt på en måte :)

Var nettopp og så "Så som i himmelen" - det var jo bare en helt fantastisk film! En film man virkelig kan lære noe av, spør du meg! Noen så herlig som hun Lena! Snakker om tvers i gjennom god og snill da! En av de beste filmene jeg noen sinne har sett faktisk!

Men egentlig hadde jeg mer sansen for rollefiguren til han fyren i "Grabben..." - han var fryktelig sjarmerende der synes jeg! I "Så som i himmelen" ble han liksom litt vel tafatt, selv om han absolutt var flott der også.

Morsomt at de to rollefigurene var så totalt forskjellige egentlig, han må være en knallbra skuespiller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...