Gå til innhold

Å bli sammenliknet med Vigrid


Osiris

Anbefalte innlegg

Jeg tåler at Mr.Kahn har definert meg som uvitende når det gjelder internasjonal politikk og av og til definerer meg som komunist, men jeg misliker sterkt å bli sammenliknet med Vigrid og Tore Tvedt fordi jeg deler synet til et demokratisk parti Midt-Østen Konflikten.

Webmaster er det tillatt å være så frekk her inne: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2538550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...ingen har sammenliknet deg med vigrid, det er noe du selv konstruerte.

Jeg kunne fortelle deg ganske mye om SVs "demokrati", men redaksjonen sier uttrykkelig at brukere som provoserer ikke er ønsket på doktoronline. (sic)

Skulle jeg skrevet om alt jeg vet om SV, så ville det nok etterhvert blitt vanskelig å få logget seg på, tenker jeg.

Men det kan godt hende at jeg tar sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

...ingen har sammenliknet deg med vigrid, det er noe du selv konstruerte.

Jeg kunne fortelle deg ganske mye om SVs "demokrati", men redaksjonen sier uttrykkelig at brukere som provoserer ikke er ønsket på doktoronline. (sic)

Skulle jeg skrevet om alt jeg vet om SV, så ville det nok etterhvert blitt vanskelig å få logget seg på, tenker jeg.

Men det kan godt hende at jeg tar sjansen.

Fordi du har vært/er medlem, og har sett det fra innsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Mr Kahn er en frekkas som får skrive hva han vil på disse sidene.

Noen har tydeligvis en syk trang til å kverulere stadig frekkere.

Mitt råd er å drite i hans diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har vært/er medlem, og har sett det fra innsiden?

Medlemskap i SV er ikke av betydning for kjennskap til partiets historiske plattform, sponsorer, politiske struktur og ikke minst partitoppenes omgang med fremmede makter.

Vi er flere som har satt søkelyset på dette på forskjellige internettfora, til akkompagnement av smerteskrik og frådende raseriutbrudd fra enkeltpersoner bak ulike nicknavn. Iherdige forsøk på å stanse oss har ikke ført frem, og vil heller ikke gjøre det i fremtiden.

They can shut us down, but they can't shut us up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Mr Kahn er en frekkas som får skrive hva han vil på disse sidene.

Noen har tydeligvis en syk trang til å kverulere stadig frekkere.

Mitt råd er å drite i hans diskusjoner.

"Noen har tydeligvis en syk trang til å kverulere stadig frekkere."

Enig! Men jeg lar ikke det gå inn på meg.

"Mitt råd er å drite i hans diskusjoner."

For ditt vedkommende kan det være et skritt i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...