Gå til innhold

Uten DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde nettopp fem dager i Barcelona - HELT uten internett! Var ikke en gang fristet til å se innom mailen min. Det var ferie, det!

:o)

Nettopp, ferie skal jo være å gjøre andre ting enn vi ellers pleier å gjøre. For min del er det altså snakk om 2 mnd. på samme sted og setter det inn med regn noen dager er det klart det kunne vært hyggelig med internett, ellers nok å ta seg til der jeg er.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hønemoren

12

• Dorthe

5

• morsan

4

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei da jeg tenkte like mye på meg selv:) Jeg er syk nå og orker ikke så mye, men setter meg ved pc'n og tror at jeg kan jobbe der.

Jeg kommer til å reise en del utenlands i årene fremover med bærbar pc, og derfor fleipet jeg litt med at jeg håpet jeg ikke skulle bruke hele tiden på dol:)

Klart, litt morro må vi ha, men kan jo også fort bli misforståelser her og synes kanskje mitt innlegg ble "blåst opp" litt. Var ikke meningen det altså :-). Greit at jeg trives ved pc'n, men klarer meg også fint uten. Avheningighet av DOL eller andre steder her på nettet slipper jeg nok unna, men greit å ha internett da.

Skrevet

Du skan stikke innom oss og snug_dole litt! Kaffe skal du få også .-)

Skrevet

Hvordan noen klarer seg i Østfold i to måneder, selv med dol, er for meg uforståelig uansett. :)

Det går så bra så. I omegnen rundt er det mange mulighet, det blir som man selv gjør det til. Flotte bade og båtmuligheter, koselige tur og joggeveier, hyggelige Østfoldinger, koselig iskiosk og mye, mye mere.....dessuten pleier jeg å få med meg en Østfoldhockeykamp på slutten av ferien også.

Skrevet

Du er ikke engang i nærheten, gutten min, når du ikke har vært gjest på Casa Malun.

;o)

Eller Casa Hønemoren.

Skrevet

Eller Casa Hønemoren.

Hehe, det var et ganske søtt navn. ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...