Gjest M.Angelica Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 msn funker plustelig ikke hos meg, derfor jeg ble borte Okei.. vi får snakkes 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Pult som faen (Unnskyld språkbruket) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 hatt sex!!! Med en mann eller dame? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Med en mann eller dame? dame selvsagt, om jeg fikk være mann for en dag ville jeg jo ikke vært en homofil mann 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 dame selvsagt, om jeg fikk være mann for en dag ville jeg jo ikke vært en homofil mann For en halvtime skrev jeg - og en halv time med sex er jo litt pinglete - og litt teit når du plustelig blir dame igjen ....) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 For en halvtime skrev jeg - og en halv time med sex er jo litt pinglete - og litt teit når du plustelig blir dame igjen ....) hehe det kunne jo blitt en interessant opplevelse det. Men ok da får jeg heller si at hvis jeg var gutt for en halvtime ville jeg.. eh.. tatt meg en runk. Har alltid lurt på hvordan en orgasme føles for en mann.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde undersøkt hvordan det er å være på sjekkern som mann. Hva fungerer, og hvordan er det forskjellig? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Da hadde jeg takket nei. Ja jeg hadde gjemt meg i et kott til det gikk over. 0 Siter
Gjest rett vest Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) "Nesten alle av dem er idioter ) " Tviler ikke på du mente det oppriktig. Skinner gjennom av innleggene dine. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 "Nesten alle av dem er idioter ) " Tviler ikke på du mente det oppriktig. Skinner gjennom av innleggene dine. Og vilket nick er du? 0 Siter
Gjest rett vest Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Og vilket nick er du? Det var vel ikke bare til en du tidligere har latt det skinne igjennom. Om du gjør slikt utenom nettet aner ikke jeg. Kanskje det ikke betyr så mye for deg hvordan menn oppfatter deg. 0 Siter
carma Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hatt sex! Har alltid lurt på hvordan en orgasme føles for en mann. 0 Siter
asterix Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Fikk?? Skulle det vært en slags ære? Jeg hadde bedt om å slippe. Trives utmerket som kvinne og kunne ikke tenkt meg å være mann, ikke engang for en halvtime. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Det var vel ikke bare til en du tidligere har latt det skinne igjennom. Om du gjør slikt utenom nettet aner ikke jeg. Kanskje det ikke betyr så mye for deg hvordan menn oppfatter deg. Jeg tror menn oppfatter meg som ganske vettug jeg. I hvert fall de få som ikke er idioter og resten driter jeg i. 0 Siter
maire Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 jeg ville stilt meg naken foran speilet, ristet litt på utstyret og helt sikkert fått meg en god latter :-) også ville jeg funnet utav om det virkelig er sant at det ikke går an å sitte med beina samlet. Det irriterer meg nemlig at menn okkuperer en toseter aleine på t-banen! 0 Siter
Gjest Sexist? Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Fikk?? Skulle det vært en slags ære? Jeg hadde bedt om å slippe. Trives utmerket som kvinne og kunne ikke tenkt meg å være mann, ikke engang for en halvtime. Ser du ned på menn? Synes du synd på dem? 0 Siter
Zarine Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Eg ville nok vore veldig utålmodig på at halvtimen skulle gå over. Eg trur eg hadde syntes det var skikkeleg ekkelt å vere mann, har aldri tiltalt meg... 0 Siter
favn Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Sarte sjeler bes stoppe her. . . . . . . . . . . . Er det noe å lure på? Tatt meg en .... såklart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.