Gå til innhold

Dame: om du fikk være mann...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

msn funker plustelig ikke hos meg, derfor jeg ble borte :)

Okei.. vi får snakkes :)

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Dorthe

7

• Mary Poppins

4

• petter smart

3

Skrevet

Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

hatt sex!!!

Med en mann eller dame?

Mary Poppins
Skrevet

Med en mann eller dame?

dame selvsagt, om jeg fikk være mann for en dag ville jeg jo ikke vært en homofil mann

Skrevet

dame selvsagt, om jeg fikk være mann for en dag ville jeg jo ikke vært en homofil mann

For en halvtime skrev jeg - og en halv time med sex er jo litt pinglete - og litt teit når du plustelig blir dame igjen ....)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

For en halvtime skrev jeg - og en halv time med sex er jo litt pinglete - og litt teit når du plustelig blir dame igjen ....)

hehe det kunne jo blitt en interessant opplevelse det. Men ok da får jeg heller si at hvis jeg var gutt for en halvtime ville jeg.. eh.. tatt meg en runk. Har alltid lurt på hvordan en orgasme føles for en mann..

Skrevet

Jeg hadde undersøkt hvordan det er å være på sjekkern som mann. Hva fungerer, og hvordan er det forskjellig?

bugge -jenta
Skrevet

Da hadde jeg takket nei.

Ja jeg hadde gjemt meg i et kott til det gikk over.

Gjest rett vest
Skrevet

Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter :o)

"Nesten alle av dem er idioter :o) "

Tviler ikke på du mente det oppriktig. Skinner gjennom av innleggene dine.

Skrevet

"Nesten alle av dem er idioter :o) "

Tviler ikke på du mente det oppriktig. Skinner gjennom av innleggene dine.

Og vilket nick er du?

Gjest rett vest
Skrevet

Og vilket nick er du?

Det var vel ikke bare til en du tidligere har latt det skinne igjennom. Om du gjør slikt utenom nettet aner ikke jeg. Kanskje det ikke betyr så mye for deg hvordan menn oppfatter deg.

Annonse

Skrevet

Hatt sex! Har alltid lurt på hvordan en orgasme føles for en mann.

Skrevet

Fikk?? Skulle det vært en slags ære?

Jeg hadde bedt om å slippe. Trives utmerket som kvinne og kunne ikke tenkt meg å være mann, ikke engang for en halvtime.

Skrevet

Det var vel ikke bare til en du tidligere har latt det skinne igjennom. Om du gjør slikt utenom nettet aner ikke jeg. Kanskje det ikke betyr så mye for deg hvordan menn oppfatter deg.

Jeg tror menn oppfatter meg som ganske vettug jeg. I hvert fall de få som ikke er idioter og resten driter jeg i.

Skrevet

jeg ville stilt meg naken foran speilet, ristet litt på utstyret og helt sikkert fått meg en god latter :-)

også ville jeg funnet utav om det virkelig er sant at det ikke går an å sitte med beina samlet. Det irriterer meg nemlig at menn okkuperer en toseter aleine på t-banen!

Gjest Sexist?
Skrevet

Fikk?? Skulle det vært en slags ære?

Jeg hadde bedt om å slippe. Trives utmerket som kvinne og kunne ikke tenkt meg å være mann, ikke engang for en halvtime.

Ser du ned på menn? Synes du synd på dem?

Skrevet

Eg ville nok vore veldig utålmodig på at halvtimen skulle gå over. Eg trur eg hadde syntes det var skikkeleg ekkelt å vere mann, har aldri tiltalt meg...

Skrevet

Sarte sjeler bes stoppe her.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Er det noe å lure på? Tatt meg en .... såklart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...