Gjest rett vest Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Ser du ned på menn? Synes du synd på dem? Asterix er ikke sexist. Men se på svarene fra Dorthe du..... 0 Siter
Gjest rett vest Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg tror menn oppfatter meg som ganske vettug jeg. I hvert fall de få som ikke er idioter og resten driter jeg i. For meg må du gjerne eksponere holdningen din overfor alle menn. Og gjør det gjerne overfor en kunde, arbeidsgiver eller en mann du er avhengig av ! 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 hadde prøvd ut tankegangen, og lært meg åssen den funker. alt er jo så lett for gutta... ikkeno problem... også hadde jeg hatt sex... i likhet med mange her lurer jeg på hvordan en orgasme er for menn 0 Siter
Gjest Kåre med Håret Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Sarte sjeler bes stoppe her. . . . . . . . . . . . Er det noe å lure på? Tatt meg en .... såklart! Drink? Biltur? Gulrot? 0 Siter
Gjest Kåre med Håret Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hatt sex! Har alltid lurt på hvordan en orgasme føles for en mann. Oppskrytt. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Hadde løpt bort på puben og sett om jeg hadde draget som mann. Eller dratt emg i løken, bare for å sjekke feelingen. Hadde vært moro for en uke, faktisk! 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 ...fått en eller annen til å gi men en skikkelig blow-job.... 0 Siter
nick Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) Jeg har husnøkkel! Den har jeg hatt hele tiden. Jeg vet hvor den er også. 0 Siter
Gjest rett vest Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Sarte sjeler bes stoppe her. . . . . . . . . . . . Er det noe å lure på? Tatt meg en .... såklart! Eh, og jeg som trodde favn var mann ! Så tok jeg feil da. 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 ...fått en eller annen til å gi men en skikkelig blow-job.... *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 For meg må du gjerne eksponere holdningen din overfor alle menn. Og gjør det gjerne overfor en kunde, arbeidsgiver eller en mann du er avhengig av ! Jeg har aldri vært avhengig av en mann i hele mitt liv. Er det meningen her i livet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg har husnøkkel! Den har jeg hatt hele tiden. Jeg vet hvor den er også. ;o) 0 Siter
Gjest Nullus salus Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) Det du mener er vel: nesten alle de menn som du har kunnet ha erfaring med/som har villet ha noe med deg å gjøre, har vært idioter... Ok... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Det du mener er vel: nesten alle de menn som du har kunnet ha erfaring med/som har villet ha noe med deg å gjøre, har vært idioter... Ok... Og da velger jeg heller de som ikke er idoter. Ikke sant? 0 Siter
cathlin Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Satt på fotballkamp på tv og brøøøøøøøøøøølt. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Satt på fotballkamp på tv og brøøøøøøøøøøølt. Gjør du ikke det da? Er det rette kampen er det ingen her i familien som slår meg i decibel, tissefant eller ikke:) 0 Siter
cathlin Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Gjør du ikke det da? Er det rette kampen er det ingen her i familien som slår meg i decibel, tissefant eller ikke:) DET skal jeg prøve en gang! Endelig en sosialt akseptabel unnskyldning for å lage høye skrikebrølelyder Jeg har annlegg for det. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) Medlem i Ottar? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.