Gjest Nullus salus Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Og da velger jeg heller de som ikke er idoter. Ikke sant? Vel, det spørs vel om de du får tilgang på er annet enn idioter... 0 Siter
petter smart Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 ...fått en eller annen til å gi men en skikkelig blow-job.... Da ville du nok oppdaget det alle menn har sagt i alle år. At det er mye enklere for kvinner å få sex enn det er for menn. Tror nok du ville vært lei deg når halvtimen var gått og alle damene kun hadde ledd av deg. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter ) Og da ville det bare blitt det samme som nå?! 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Da ville du nok oppdaget det alle menn har sagt i alle år. At det er mye enklere for kvinner å få sex enn det er for menn. Tror nok du ville vært lei deg når halvtimen var gått og alle damene kun hadde ledd av deg. Ja, ja - men da fikk jeg bare spare et par minutter av tiden til en runk...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Da ville du nok oppdaget det alle menn har sagt i alle år. At det er mye enklere for kvinner å få sex enn det er for menn. Tror nok du ville vært lei deg når halvtimen var gått og alle damene kun hadde ledd av deg. Det er sikkert enklere for kvinner å FÅ sex, men er det enklere å få GOD sex eller sex med en som han har veldig LYST til å ha sex med? ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Ja, ja - men da fikk jeg bare spare et par minutter av tiden til en runk...;-) Sånn som oss andre mannfolka :-( 0 Siter
flisa Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Gått til sjefen og forhandlet lønn! Den vant! fanken at jeg ikke tnekte på det - tissinga mi ble litt banal i forhold 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Den vant! fanken at jeg ikke tnekte på det - tissinga mi ble litt banal i forhold :-) Men din innfallsvinkel ble det mye mer moro ut av ;-) 0 Siter
Gjest rett vest Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg har aldri vært avhengig av en mann i hele mitt liv. Er det meningen her i livet? "Jeg har aldri vært avhengig av en mann i hele mitt liv." Ojoj. Hvis det _virkelig_ er sant, at du har aldri har vært avhengig av en mann ved at du hverken har hatt en far, en mannlig arbeidsgiver, mannlig lærer, mannlig kunde.....ja da har du mistet en vesentlig erfaring hva angår kommuninikasjon med menn. Din holdning til menn signaliserer tydelig "hold dere unna meg !" Hvilken mann ville hatt noe å gjøre med ei dame som på forhånd stempler dem som idioter ? Du kan være sikker på at folk tenker sitt om hvem som kan prestere å stemple omtrent halve befolkningen som idioter. Men for all del: bare fortsett å eksponere holdningen din om menn så tydelig som du gjør. Menn flest setter nok pris på tydelige faresignaler. "Er det meningen her i livet? " *Hakeslepp* - makan til spørsmål, da ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.