Gå til innhold

Dame: om du fikk være mann...

Anbefalte innlegg

Gjest Nullus salus
Skrevet

Og da velger jeg heller de som ikke er idoter. Ikke sant?

Vel, det spørs vel om de du får tilgang på er annet enn idioter...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Dorthe

7

• Mary Poppins

4

• petter smart

3

petter smart
Skrevet

...fått en eller annen til å gi men en skikkelig blow-job....

Da ville du nok oppdaget det alle menn har sagt i alle år. At det er mye enklere for kvinner å få sex enn det er for menn.

Tror nok du ville vært lei deg når halvtimen var gått og alle damene kun hadde ledd av deg.

petter smart
Skrevet

Jeg vil ikke være mann, ikke i en halv time en gang. Nesten alle av dem er idioter :o)

Og da ville det bare blitt det samme som nå?!

Skrevet

Da ville du nok oppdaget det alle menn har sagt i alle år. At det er mye enklere for kvinner å få sex enn det er for menn.

Tror nok du ville vært lei deg når halvtimen var gått og alle damene kun hadde ledd av deg.

Ja, ja - men da fikk jeg bare spare et par minutter av tiden til en runk...;-)

Skrevet

Det er sikkert enklere for kvinner å FÅ sex, men er det enklere å få GOD sex eller sex med en som han har veldig LYST til å ha sex med? ;-)

petter smart
Skrevet

Ja, ja - men da fikk jeg bare spare et par minutter av tiden til en runk...;-)

Sånn som oss andre mannfolka :-(

Skrevet

Gått til sjefen og forhandlet lønn!

Den vant! fanken at jeg ikke tnekte på det - tissinga mi ble litt banal i forhold :)

Skrevet

Den vant! fanken at jeg ikke tnekte på det - tissinga mi ble litt banal i forhold :)

:-)

Men din innfallsvinkel ble det mye mer moro ut av ;-)

Gjest rett vest
Skrevet

Jeg har aldri vært avhengig av en mann i hele mitt liv. Er det meningen her i livet?

"Jeg har aldri vært avhengig av en mann i hele mitt liv."

Ojoj. Hvis det _virkelig_ er sant, at du har aldri har vært avhengig av en mann ved at du hverken har hatt en far, en mannlig arbeidsgiver, mannlig lærer, mannlig kunde.....ja da har du mistet en vesentlig erfaring hva angår kommuninikasjon med menn.

Din holdning til menn signaliserer tydelig "hold dere unna meg !" Hvilken mann ville hatt noe å gjøre med ei dame som på forhånd stempler dem som idioter ? Du kan være sikker på at folk tenker sitt om hvem som kan prestere å stemple omtrent halve befolkningen som idioter.

Men for all del: bare fortsett å eksponere holdningen din om menn så tydelig som du gjør. Menn flest setter nok pris på tydelige faresignaler.

"Er det meningen her i livet? "

*Hakeslepp* - makan til spørsmål, da !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...