flisa Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Min mor, min søster og jeg var ute og gikk i 1,5 time i deag tidlig før de andre stod opp - slik som jeg gjorde i hele fjor vår. Masse frisk pust, en god samtale og hjem til et barnebarn og en liten Plutt som satt i hver sin stol og ventet. Så lagde Plutten og jeg frokost, hun elsker å lage eggerøre selv - uten noen hjelp. Vi dekket bordet og vekket de andre. Deilig frokost - før jeg dusjet , hentet fersk avis og nytraktet kaffe. Ungene danset til "dans dans dans oppå bordet" - - og enda er det MASSER igjen av dagen! Hadde nesten glemt hvor herlig jeg syns det var. Stavgang er herlig! 0 Siter
Freya Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Så deilig å være ferdig med trimmen så tidlig da! Jeg har nettopp stått opp jeg... *gjesp* Sånn er det med oss nattarbeidende. 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 Og når sto de andre opp? En gang mens jeg var ute og gikk - 9, tenker jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.