Gå til innhold

Ned 6 kg til 13 mai

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

jeg gikk ned 7 kg på 2 uker (dvs 3 egentlig, 1 uke på slankern, en uke med vanlig spising, og en uke på slankern). dette var for ett år siden, og vekta har holt seg. jeg hadde mindre å slanke meg enn du (er 173, veide 69kg), så jeg vil så absolutt si det er mulig..si fra så kan jeg sende deg en mail med slankekuren, ev kort beskrive hva den går ut på.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• lalala1365380457

6

• Anaïs

4

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg gikk ned 7 kg på 2 uker (dvs 3 egentlig, 1 uke på slankern, en uke med vanlig spising, og en uke på slankern). dette var for ett år siden, og vekta har holt seg. jeg hadde mindre å slanke meg enn du (er 173, veide 69kg), så jeg vil så absolutt si det er mulig..si fra så kan jeg sende deg en mail med slankekuren, ev kort beskrive hva den går ut på.

Ja takk, adressa mi står i dol-galleriet om du har tilgang til den.

Skrevet

Jeg er ikke trådstarter "hasterhaster".

lalala1365380457
Skrevet

Ja takk, adressa mi står i dol-galleriet om du har tilgang til den.

hm..det har jeg sikkert, men jeg har aldri helt skjønt hvor jeg finner dette dol galleriet..

..kremt..føler meg litt blond nå...

Skrevet

hm..det har jeg sikkert, men jeg har aldri helt skjønt hvor jeg finner dette dol galleriet..

..kremt..føler meg litt blond nå...

Om du ikke har skjønt det, så tviler jeg på at du har tilgang.

Har du sendt inn bilde av deg da?

lalala1365380457
Skrevet

Om du ikke har skjønt det, så tviler jeg på at du har tilgang.

Har du sendt inn bilde av deg da?

nope.. da har jeg sikkert ikke tilgang da..

Skrevet

Det relevante er vel å miste fett, er det ikke? Hun klarer aldri å miste 6 kilo fett på under 1 måned. Hun klarer derimot fint å miste 6 kilo muskler og vann. Det medfører at fettprosenten går opp.

Er det spesielt lurt? Naturligvis ikke. Er det sunt for en jeg gjetter på at er relativt utrent? Naturligvis ikke.

Er det mulig? Selvfølgelig. Men det kan fort koste langt mer enn det smaker.

Klart man kan miste så mye fett. Man skal bare forbrenne ca. 9000 kalorier for å kvitte seg med ett kilo, så trening et par timer daglig burde gjøre susen. Sammen med fornuftig matinntak selvfølgelig.

Gjest Simiana
Skrevet

Hei - Gidder du sende den til meg ?

[email protected]

På forhånd tusen takk.

Gjest Simiana
Skrevet

jeppz, har sendt den nå :)

Mange takk. Den så utfordende ut *grøss*.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klart man kan miste så mye fett. Man skal bare forbrenne ca. 9000 kalorier for å kvitte seg med ett kilo, så trening et par timer daglig burde gjøre susen. Sammen med fornuftig matinntak selvfølgelig.

Hehe. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte med deg. Som tror det "bare er å forbrenne 9000 kalorier".

lalala1365380457
Skrevet

Mange takk. Den så utfordende ut *grøss*.

hehe, joda den er forsåvidt det. men så er den supereffektiv også da, ca4-3 kg per uke. jeg synes iallefall det er bedre å ta det tøft i 1 uke, enn nokså tøft og kjedelig i flere uker. du kan forresten variere på kryss med lunch/middag og på kryss av dager, så leng det i hovedsak er 200gr kjøtt og tilbehør (ev 2egg og tilbehør) det består av. ev en teskje lettkesam med krydder for å få litt dressing til salat osv. =)

Skrevet

Hehe. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte med deg. Som tror det "bare er å forbrenne 9000 kalorier".

Enkelt! Det er bare å gå 15 timer hurtiggange i motbakke på tredemølla. 6 sånne økter så er saken biff.

Skrevet

Enkelt! Det er bare å gå 15 timer hurtiggange i motbakke på tredemølla. 6 sånne økter så er saken biff.

Hehe :)

Skrevet

Jeg tror ikke - jeg vet. 9000 kalorier i minus tilsvarer ca. ett kilo.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke - jeg vet. 9000 kalorier i minus tilsvarer ca. ett kilo.

Hvis du er seriøs nå vet du absolutt ingenting om hvordan kroppen fungerer.

Skremmende hvis du gir folk råd.

Skrevet

Hvis du er seriøs nå vet du absolutt ingenting om hvordan kroppen fungerer.

Skremmende hvis du gir folk råd.

At 9000 kalorier tilsvarer ett kilo kroppsfett har jeg lest utallige steder av folk som faktisk gir råd. I stedet for å bare slenge en hoven kommentar kan du kanskje komme med en link som viser at ekspertene har endret mening? Jeg tror på ekspertene, og dette har jeg lært av dem. Har ekspertene kommet fram til noe annet får du komme med kilde.

http://www.trim.no/fkart.php?id=kalorier&kat=sla

ShitDiddelyDo
Skrevet

At 9000 kalorier tilsvarer ett kilo kroppsfett har jeg lest utallige steder av folk som faktisk gir råd. I stedet for å bare slenge en hoven kommentar kan du kanskje komme med en link som viser at ekspertene har endret mening? Jeg tror på ekspertene, og dette har jeg lært av dem. Har ekspertene kommet fram til noe annet får du komme med kilde.

http://www.trim.no/fkart.php?id=kalorier&kat=sla

Poenget mitt er naturligvis at det ikke er så enkelt som å jogge i to timer, brenne 1000 kalorier på den turen, og dermed miste i underkant av et kilo fett.

Det er en ekstrem forenkling å si noe så til de grader dumt.

Mary Poppins
Skrevet

"Man skal bare forbrenne ca. 9000 kalorier for å kvitte seg med ett kilo"

Vet du hvor mye du må trene for å forbrenne 9000 kalorier? det er nok ikke bare bare det nei..

Skrevet

Hei. Eg er 163/75 - kunne eg fått oppskrifta på den der slankemetoden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...