Goldy79 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 jeg gikk ned 7 kg på 2 uker (dvs 3 egentlig, 1 uke på slankern, en uke med vanlig spising, og en uke på slankern). dette var for ett år siden, og vekta har holt seg. jeg hadde mindre å slanke meg enn du (er 173, veide 69kg), så jeg vil så absolutt si det er mulig..si fra så kan jeg sende deg en mail med slankekuren, ev kort beskrive hva den går ut på. mailen min er [email protected] :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 At 9000 kalorier tilsvarer ett kilo kroppsfett har jeg lest utallige steder av folk som faktisk gir råd. I stedet for å bare slenge en hoven kommentar kan du kanskje komme med en link som viser at ekspertene har endret mening? Jeg tror på ekspertene, og dette har jeg lært av dem. Har ekspertene kommet fram til noe annet får du komme med kilde. http://www.trim.no/fkart.php?id=kalorier&kat=sla Hvis en da skal bruke de tallene du kommer med så tilsvarer 6 kg 45 000 kalorier. Dersom hun velger å jogge bruker hun 750 kalorier pr time, trukket fra for å sitte (90 kalorier pr time) blir ekstra forbruk på 660 kalorier pr time. Dermed må hun jogge 82 timer for å gå ned 6 kg. Dette forutsetter at hun ikke hviler mer enn hun gjør nå, ikke spiser eller drikker (unntatt vann) mer enn nå. I praksis vil hun garantert både spise og drikke mer. Vi snakker da om 100-200 timer med jogging, utover den aktiviteten hun har nå. Det tror jeg ikke blir så enkelt. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Poenget mitt er naturligvis at det ikke er så enkelt som å jogge i to timer, brenne 1000 kalorier på den turen, og dermed miste i underkant av et kilo fett. Det er en ekstrem forenkling å si noe så til de grader dumt. Les hva jeg skriver, jeg skriver 9000 kalorier. Har du et kaloriregnskap på minus 9000 har du ett kilo mindre fett på kroppen. Hvorfor blander du inn to timers jogging og 1000 kalorier?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Les hva jeg skriver, jeg skriver 9000 kalorier. Har du et kaloriregnskap på minus 9000 har du ett kilo mindre fett på kroppen. Hvorfor blander du inn to timers jogging og 1000 kalorier?? Det du sier er feil. Du mister ikke en kilo fett dersom du forbrenner 9000 kalorier. Poenget mitt er at du forenkler det hele noe helt grusomt. Det er utrolig mange faktorer som spiller inn, mens du utelukkende ser på kalorier som noe statisk. Det er vannvittig feil. Hadde det vært så enkelt som du skriver hadde det å slanke seg vært en lek. Men for all del: Kjør på. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 mailen min er [email protected] :-) har sendt til deg nå =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.