Gjest ufør Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er det noen her som vet hvordan slike ting foregår? Uføretidspungtet mitt ble satt til en gang i mars -99, mens vedtaket om uføretrygd kom igjennom i februar -04. Jeg har jo fått etterbetalt alt jeg skulle ha, men har man rett på og få etterbetalt evt for mye betalt skatt mellom -99 og -04? For skatten på uføre er jo mye lavere enn attføring og rehabilitering, som jeg hadde da. Eller har ikke uføretidspungtet noe og si i denne sammenhengen, kun fra når uføretrygden ble satt i verk? Driver og styrer med økonomi, og prøver og få orden i absolutt alt det er mulig og gjøre noe med. En annen ting er at jeg fikk ettergitt 20.000 kr i restskatt for 2002. I 2003 fikk jeg 9.500 i restskatt. Dette er snart ferdig betalt ned nå, men er det for sent og søke om og få ettergitt dette også? Det går så lenge mellom hver gang jeg er i stand til og ta meg av sånne praktiske ting, derfor det hende jeg desverre har gått glipp av noen frister. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181605-skattrestskatt-og-uf%C3%B8retrygd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.