Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Det har du rett i, kan nok øke mengden olivenolje. Det var mye, mye olivenolje før, men har blitt mindre siste året - til fordel for Bremykt. Det er jo så utrolig godt med smør!! :-D

Vita hjertego margarin er bra for kolesterolet, og smaker faktisk litt godt også.

Skrevet

Da får du sette din lit til treningen:-)

Selv følte jeg meg alt for tynn når jeg var yngre, og trente hardt for å legge på meg. Det tok sin tid og kan for mange - meg selv inkludert - være en like stor utfordring som å gå ned i vekt.

Men etter 10(!) år nådde jeg målet om +10 kg, og har holdt meg der siden den gang:-)

Det var jo bra. Selv vil jeg nøye meg med to kilo :-)

Skrevet

Vita hjertego margarin er bra for kolesterolet, og smaker faktisk litt godt også.

Jeg bruker Olivero, den er også fin :-)

Skrevet

Det var jo bra. Selv vil jeg nøye meg med to kilo :-)

Da bør det jo bare ta 2 år....:-)

Skrevet

Da bør det jo bare ta 2 år....:-)

Et kilo i året, jaja... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...