Gå til innhold

hilsen fra meg

Anbefalte innlegg

Utrolig lenge siden jeg har skrevet her, vet ikke om noen av de som kjenner meg fortsatt er her.

Har lite krefter til å følge med her inne, men jeg er sikker på at dere fortsatt tar godt vare på hverandre, som vi alltid har gjort.

Er for tiden på modum, rart å være her, men flinke folk. Har fått innsikt i mye av hva vi plages med og hvorfor, men har også merket at når det er så intenst trykk som det er å være her, så er det ikke lett å holde seg unna de gamle fellene.

Fortsett å ta vare på hverandre

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181713-hilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Hei!

Skjønner det må være en intens og tøff tid, men samtidig veldig bra. Du får kjempe og hvile om hverandre så godt du kan, og ha lykke til videre. Du er tøff som tar opp kampen.

VH bugge

Kjære Vanilje!

Jeg håper virkelig du får god hjelp på Modum!

Og du skal klare dette, vennen - all right?Men jeg kAn godt forestille meg t det må være beinhardt.Tenker masse på deg!

Gla i deg, vennen!

Stor klem fra (flakser med vingene, har kommet meg opp fra sykehussenga nå...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181713-hilsen-fra-meg/#findComment-1238841
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...